اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح « پویش همبازی» برای کمک به کودکان نیازمند زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اجرای طرح « پویش همبازی» برای کمک به کودکان نیازمند خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت خیرین اجرا می‌شود.

اجرای طرح « پویش همبازی» برای کمک به کودکان نیازمند زنجان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان زنجان از ابتدای آغاز طرح « پویش همبازی»، ۲۸ میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دائمی دانش‌آموزان در کلاس‌‌های درس و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت در شرایط کنونی افزود: کمیته امداد استان با هم‌افزایی و مشارکت مرکز برنامه‌ریزی کرده است، تا پایان مهرماه وسایل آموزش غیرحضوری از جمله گوشی هوشمند و تبلت خریداری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهد.

صفری به اجرای طرح مشترک پویش همبازی توسط کمیته امداد و اداره کل پست استان اشاره کرد و افزود: طرح پویش همبازی که با مشارکت اداره پست هم‌زمان با سراسر کشور در سطح استان از ۹ تا ۱۵ مهر اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در طرح همبازی از خانواده‌های زنجانی و به‌ ویژه سازندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک دعوت می‌کنیم تا هدیه‌ای برای کودکان نیازمند استان تدارک ببینند.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل اسباب‌بازی، کیف و کتاب، لوازم‌التحریر و سایر ملزومات آموزشی را علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از طریق باجه‌های پستی به دست کودکان نیازمند برسانند.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول