اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری آخرین وضعیت بانوان کارآفرین معبد هندوها

احمد مرادی گفت: بانوان کارآفرین معبود هندوها یک گام دیگر به احداث بازارچه جدید نزدیک شدند

پیگیری آخرین وضعیت بانوان کارآفرین معبد هندوها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فروردین ماه سال جاری، آتش سوزی در بازارچه صنایع دستی معبود هندوها موجب از دست رفتن سرمایه ۲۱ غرفه دار و ۳۴ بانوی سرپرست خانوار شد و از آن زمان تاکنون نه تنها موفق به اخذ خسارتی نشدند که حتی از راه اندازی بازارچه دیگری نیز ناتوان مانده اند.

با پیگیری احمد مرادی بانوان زیان دیده کارگاه صنایع دستی معبد هندوها یک گام دیگر تا آغاز بکار مجدد بازارچه صنایع دستی نزدیک شدند.

پیرو نشست مشترک احمد مرادی و استاندار هرمزگان با وزیر میراث فرهنگی، جهت رفع مشکلات بانوان کارآفرین، عصر دیروز نشست دیگری با حضور احمد مرادی نماینده مجلس، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، شهردار بندرعباس، جمعی از مدیران استانی و بانوان کارآفرین برگزار شد.

احمد مرادی در ابتدای این نشست گفت: در جلسه با وزیر میراث فرهنگی نیز تاکید کردم، بانوان هنرمند شاغل در بازارچه معبد هندوها اکثرا بانوان سرپرست خانوار هستند که با آتش سوزی بازارچه 6 ماه است تمام هست و نیست خود را از دست داده اند و بی پناه مانده‌اند لذا تاکنون با کمک استاندار گام‌های خوبی برای حل مشکل این بانوان برداشته شده است اما تا زمان رفع کامل مشکلات‌شان نمیتوانیم از پیگیری موضوعات آنان غافل شویم.

 همتی استاندار هرمزگان نیز با تقدیر از پیگیری‌های احمد مرادی درخصوص جبران خسارات بانوان کارآفرین بازارچه معبود هندوها گفت: بندرعباس به واسطه تلاش این بانوان و تولیدات صنایع دستی آنها بعنوان شهر خلاق انتخاب شد لذا باید قدر این هنر و صنایع دستی استان را بیشتر بدانیم.

در ادامه این نشست مدیران حاضر جلسه تا زمان احداث بازارچه دائمی محصولات صنایع دستی، راهکارهایی جهت حل مشکل و ایجاد بازارچه موقت ارائه کردند که استاندار هرمزگان درخصوص بررسی اجرای هرکدام این نظرات دستوراتی صادر کرد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول