اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگاه‌های اجرایی «امر به معروف و نهی از منکر» را جدی بگیرند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک ضرورت برای بهبود روند خدمت‌رسانی خود بنگرند.

دستگاه‌های اجرایی «امر به معروف و نهی از منکر» را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسئول نمایندگی ولی فقیه و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر هلال احمر با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام حسن کریمی عنوان کرد: نقش ویژه و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث رشد و پیشرفت اجتماع و اصلاح برخی رویه‌های نادرست خواهد شد و جامعه‌ای به پیشرفت همه‌جانبه دست می‌یابد که بتواند امر به معروف را در شئون مختلف خود جاری کند.

وی ادامه داد: باید برای ترویج، احیا و فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برنامه‌ریزی شود، زیرا اگر این دو فریضه در جامعه گفتمان غالب شود، قطعا نتایج آن را در همه زمینه شاهد خواهیم بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر هرمزگان با بیان اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت است، بیان داشت: تقویت حس مسؤولیت‌پذیری به کار و تکریم ارباب رجوع و پیگیری امور مردم در دستگاه‌ها تا رسیدن به نتیجه نهایی برخاسته از روحیه ایمان و خداترسی است و امربمعروف نیز در جامعه از این حس برخاسته از دین سرچشمه می‌گیرد.

وی تأکید کرد: رویکرد جدید امر به معروف، ضرورت شناخت معروف‌ها و منکر‌ها در جامعه است و قدم اول این موضوع آموزش بشمار می‌رود.

حجت‌الاسلام شهابی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر هلال احمرضمن تشریح برنامه‌های این دستگاه‌ها اجرایی بیان داشت: اولین گام در تحقق منویات این دو فریضه الهی در جامعه شناخت مصادیق معروف‌ها و منکرات است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول