اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پروژه انتقال آب بن - بروجن نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است/ احتمال تغییر پیمانکار برای تسریع پروژه

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب بن - بروجن از طرح‌های حیاتی چهارمحال و بختیاری است که آب شرب نیمی از مردم استان را تأمین می‌کند، گفت: تکمیل این پروژه نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است که تاکنون 100 میلیارد آن تأمین شده است.

پروژه انتقال آب بن - بروجن نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار است/ احتمال تغییر پیمانکار برای تسریع پروژه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری امروز در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب بن - بروجن با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب بن - بروجن از طرح‌های حیاتی چهارمحال و بختیاری است که آب شرب نیمی از مردم استان را تأمین می‌کند، گفت: متاسفانه تا چند ماه پیش این پروژه تعطیل بود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تلاش مسؤولان استانی و در سفر آقای نوبخت به استان این پروژه جزو 31 طرح کشوری قرار گرفت که باید تا پایان دولت به اتمام برسد.

وی افزود: پروژه انتقال آب بن - بروجن برای اتمام به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون 100 میلیارد آن تأمین شده است.

جعفری اضافه کرد: با واریز اولین بخش اعتبار پروژه فعال شده است و مسؤولان در این بازدید سعی دارند نقاط ضعف را بررسی کنند و اگر نیاز است پیمانکاران عوض شوند تا این طرح با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

وی گفت: امیدواریم با اتمام این پروژه 450 هزار نفر از مردم استان از آب شرب پایدار برخوردار شوند.

انتهای پیام/68024/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول