اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

یادواره 44 شهید دانش آموز در گنبدکاووس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه شهرستان 44 شهید دانش آموز دارد یادواره این شهدا در 13 آبان برگزار می‌شود.

یادواره 44 شهید دانش آموز در گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت 13 آبان اظهار کرد: تمام برنامه‌های 13 آبان با محوریت دستورالعمل‌های ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 13 آبان در سال‌های گذشته تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی امسال تلاش داریم تا برنامه‌هایی با محتوا و جامع در راستا تبیین و تشریح اهداف روز 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی برگزار کنیم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با محوریت دانش آموزان و برای همه اقشار با مشارکت اداره آموزش و پرورش و سپاه شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس 44 شهید دانش آموز دارد، بیان داشت: شهرستان گنبدکاووس 44 دانش آموز شهید و 17 شهید فرهنگی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و برای گرامیداشت این شهدا یادواره آنها با حضور خانواده‌هایشان و دانش آموزان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کریمی دیدار متمرکز با ائمه جمعه تشیع و تسنن شهرستان را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد و گفت: با توجه به تقارن هفته وحدت و روز 13 آبان دیدار متمرکز با ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: حدود 35 برنامه محوری برای گرامیداشت روز 13 آبان با محوریت استکبارستیزی در شهرستان اجرا می‌شود.
* برگزاری نشست تخصصی تبیین تمدن نوین اسلامی در آزادشهر
فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه اظهار کرد: در راستای تبیین گام دوم انقلاب که از تاکیدات مقام معظم رهبری است در 13 آبان امسال نشست تخصصی علمی تبیین تمدن نوین اسلامی با حضور مسوولان کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار می‌شود.
سیدرسول حسینی گفت: در روز 12 آبان ماه در سراسر مدارس شهرستان معلمان سه موضوع تسخیر لانه جاسوسی، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و شهید شدن دانش آموزان که همه حول‌محور استکبارستیزی بوده برای دانش آموزان تبیین خواهند کرد.
وی تصریح کرد: 43 برنامه محوری در شهرستان تدوین شده که در این روز و روزهای قبل از آن برگزار می‌شود.
* برگزاری گفتمان راه‌های مقابله با استکبار جهانی در مدارس علوم دینی اهل‌سنت
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این جلسه اظهار کرد: نشست نخبگان با موضوعات مختلف در طول سال توسط این مرکز در سراسر استان برگزار می‌شود و این نشست در یوم‌الله 13 آبان پررنگ‌تر خواهد بود.
وی تصریح کرد: امسال کمیته تقریب توسط مرکز بزرگ اسلامی تشکیل شده تا در روزهای 13 آبان، 9 دی و دهه فجر برنامه‌های محتوایی را با حضور علما و مردم خوب اهل سنت و شیعه برگزار کند.
حجت‌الاسلام نورعلی دیلم خاطرنشان کرد: نشست تخصصی استکبارستیزی با موضوع راه‌های مقابله با دشمن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مدارس علوم دینی اهل سنت سراسر استان برگزار می‌شود.
این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و تمامی فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول