اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پلیس اجازه کمرنگ‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف را در قم ندهد

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دغدغه‌های علما و متدینین در حوزه حجاب و عفاف گفت: در شهر مقدس قم دستی در حال دامن زدن به بحث حجاب و عفاف است و نیاز است پلیس اقدامی ویژه در این زمینه انجام بدهد.

پلیس اجازه کمرنگ‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف را در قم ندهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود مسگری ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه بحث حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم قم است اظهار کرد: متدینین، علما و فضلای قم نسبت به وضعیت به وجود آمده در حوزه حجاب و عفاف گله‌مند و خواهان پیگیری موضوع هستند.

وی با اشاره به دغدغه‌های علما و متدینین در حوزه حجاب و عفاف تصریح کرد: در شهر مقدس قم دستی در حال دامن زدن به بحث حجاب و عفاف است و نیاز است پلیس اقدامی ویژه در این زمینه انجام بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نباید با بحث حجاب و عفاف ساده‌انگارانه برخورد شود خاطرنشان کرد: قطعا دشمن به دنبال این است که بحث حجاب و عفاف را در قم کمرنگ جلوه دهد و باید فکری در این زمینه صورت گیرد.

ویو اذعان کرد: دغدغه مردم قم و متدینین حجاب و عفاف است و نباید اجازه داد جایگاه ویژه این خطه مقدس با برخی بی‌توجهی‌ها به این مساله مهم خدشه دار شود و به زعم برخی ساده‌انگارانه اولویت به مسائل دیگر داده شود.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول