اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اجرای عدالت با ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: عدالت در مورد پرونده واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان فقط با صدور رای ابطال اجرایی می‌شود.

اجرای عدالت با ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس در مورد آخرین وضعیت پرونده واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی اظهار داشت: هیات داوری مقرر در قانون اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی چند روز آینده در مورد واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان تشکیل جلسه می‌دهد تا رای نهایی را صادر کند.

وی به تخلفات محرز صورت گرفته در جریان واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان اشاره کرد و افزود: روند واگذاری آن با شائبه‌های جدی همراه بوده و تخلفات متعددی از قانون صورت گرفته و اصولا واگذاری باطل است و معتقدم عدالت در مورد پرونده واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان فقط با صدور رای ابطال اجرایی می‌شود و انتظار عموم مردم نیز در همین راستا است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به مساله‌ای ملی تبدیل شده و امیدوارم هیات داوری در قضیه واگذاری با استناد به اسناد و ادله، داوری کند و تحت فشار هیچ مقام و مسوولی قرار نگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول