اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آسفالت خیابان «دباغ‌خانه» با هدف بهبود فضای کسب و کار

خیابان دباغ‌خانه با هدف بهبود فضای کسب و کار به همت شهرداری منطقه چهار با ۵۰۰ میلیون تومان آسفالت شد.

آسفالت خیابان «دباغ‌خانه» با هدف بهبود فضای کسب و کار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از شهرداری منطقه ۴ با هدف رونق کسب و کار در خیابان دباغ‌خانه و تسهیل در رفت و آمد خودروها این خیابان با ۵۰۰ میلیون تومان آسفالت شد.

مسؤول ناحیه یک شهرداری منطقه ۴ همدان در این زمینه گفت: با توجه به اینکه این خیابان از معابر مهم دسترسی شهروندان به بازار همدان است و روزانه زیر بار ترافیک پرحجمی قرار دارد، با تصمیم مدیر منطقه در اولویت پروژه‌های آسفالت‌ریزی قرار گرفت.

عرفان ذوالفقاری با تاکید بر اینکه در انتهای این خیابان پارکینگ بزرگ اکباتان و راسته‌بازارهای مهمی از جمله راسته فلسطین و حسین‌خانی قرار دارد گفت: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط این خیابان در روز جمعه بسته شد و در دو روز متوالی این عملیات به اتمام رسید.

وی افزود: این عملیات با ۸۰۰ تن آسفالت و ۵۰۰ میلیون تومان به کسبه این خیابان هدیه شد و امید است در رونق کسب و کار آنان موثر واقع گردد.

مسؤول ناحیه یک شهرداری منطقه چهار همدان اضافه کرد: وقتی شهروندان تاثیر خدمت‌رسانی شهرداری را در زندگی خود احساس کنند، به‌طور قطع با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در این مسیر بیش از گذشته یاری خواهند کرد.

وی با قدردانی از مردم فهیم شهر، از آنان خواست برای استفاده بهتر و باکیفیت از آسفالت معابر، از کنده‌کاری‌ بی‌مورد و نمک‌پاشی در زمستان جلوگیری کنند تا همه بتوانند مدت بیشتری از معابر استفاده بهینه کنند ضمن اینکه این اقدام از هدررفت بیت‌المال در ترمیم و بهسازی مجدد، جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول