اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم کمک‌های مومنانه| توزیع ۷ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌‌آموزان نیازمند استان فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانش آموزی با عنوان همکلاسی مهربان با توزیع ۷ هزار بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان خبر داد.

تداوم کمک‌های مومنانه| توزیع ۷ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌‌آموزان نیازمند استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی در روند توزیع بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان در سخنانی اظهار  داشت: در مراحل  اول و دوم کمک‌های مؤمنانه بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار بسته و  به مناطق کم برخوردار اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در اجرای کمک مؤمنانه در بین دیگر استان‌ها پیشتاز است، افزود:  تنوع، کیفیت و ابتکار خیران استان فارس در مشارکت‌های انسان‌دوستانه نسبت به دیگر استان‌ها از موقعیت ویژه و منحصربفردی برخوردار است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطر نشان کرد: مشارکت صد‌‌ها دانش‌آموز و صنوف و خیران در فعالیت‌های خیرخواهانه برگرفته از ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه اسلامی است و این حرکت انسانی همچنان ادامه دارد.

دانش آموزان در دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس نیز در ادامه این آیین بیان داشت: دانش آموزان با تاسی از فرهنگ اسلامی در دفاع مقدس و نیز کمک مؤمنانه  نقش آفرین هستند.

عباس توانا افزود: پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جهاد نسل چهارمی در پایش سلامت، افزایش نشاط اجتماعی خانواده‌ها و نیز دانش‌آموزان مهم‌ترین اهداف رزمایش کمک مؤمنانه است که با جدیت در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ن/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول