اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توجه جدی به جایگاه و معیشت فرهنگیان در مجلس

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: توجه جدی به جایگاه و معیشت فرهنگیان اساس کار ما در مجلس شورای اسلامی است.

توجه جدی به جایگاه و معیشت فرهنگیان در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری بعدازظهر امروز در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار اظهار کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی نسخه علاج مشکلات کشور است.

او اضافه کرد: همه ما مسؤولان، خدمتگزار مردم هستیم و در راه خدمت به مردم باید تلاش مضاعف کنیم؛ هدف همه، رضایتمندی مردم است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: آموزش و پرورش برای ما مهم است. مردم‌مداری شاخصه اصلی در مدیریت است و امیدواریم مدیران آموزش و پرورش به این امر توجه لازم داشته باشند.

مطهری اضافه کرد: توجه جدی به جایگاه و معیشت فرهنگیان اساس کار ما در مجلس شورای اسلامی است.

انتصابات در آموزش و پرورش باید آزادانه باشد

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار هم در این مراسم اظهار کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش، تعلیم به همراه تربیت و تزکیه بوده و آموزش و پرورش یک خانواده بزرگ است.

او اضافه کرد: انتصابات در آموزش و پرورش باید آزادانه باشد و افراد بر اساس لیاقت و شایستگی انتخاب شوند.

امام جمعه گرمسار ادامه داد: اخلاق‌مداری، انقلابی‌گری و داشتن لیاقت و شایستگی سه مؤلفه اصلی در انتخاب مدیران در آموزش و پرورش است.

آرامی با بیان اینکه مسؤولان شایسته می‌توانند دانش‌آموزان شایسته تربیت کنند، گفت: ترویج فرهنگ حسینی بین دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول