اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پاسخ به پیگیری‌های «فارس من»| توزیع ۱۲۰۰ کپسول گاز مایع در طرود

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از توزیع حدود یک هزار و ۲۰۰ عدد کپسول گاز مایع در طرود در شهریور امسال خبر داد و گفت: ‌۸۵ درصد ثبت‌نام خانوارهای روستایی انجام شده است و از طریق کارت‌های بانکی سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

پاسخ به پیگیری‌های «فارس من»| توزیع ۱۲۰۰ کپسول گاز مایع در طرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم ماه‌ها پیش در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی با عنوان «روستای طرود شاهرود هنوز گاز ندارد» مطرح کرده بودند.

خبرگزاری فارس پیش‌تر و اخیراً در دو گزارش با عناوین «دهستان طرود؛ مشکلات مردم، پاسخ مسؤولان/ ظرفیت عظیم قلب کویر؛ نیازمند توجه» و «طرود و مشکلاتی که باز هم وعده می‌گیرد!/ حل موضوع سوخت و آرد خانوارهای عشایر»، مشکلات این دهستان بزرگ را بررسی کرده بود.

علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اینک در پاسخی به این مشکلات می‌گوید: با اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان، شناسایی و اخذ مشخصات عوامل توزیع گاز مایع و فروشندگان نفت سفید و ارسال برای بانک تجارت به‌منظور دریافت پوزهای بانکی اجرا در حال حاضر به‌صورت کامل تجهیز شده است.

او ادامه داد: اطلاع‌رسانی به دهیاران و شوراهای با تهیه کلیپ‌های مربوط به اجرای طرح و نحوه ثبت‌نام از طرفی مانند تشکیل کانال در فضای مجازی با عضویت دهیاران و بخشداران هم انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اضافه کرد: شناسایی روستاهای فاقد گاز از طریق شرکت گاز استان و تعداد خانوار ساکن در این روستاها و مراجعه همکاران شرکت به روستاها و ثبت‌نام ساکنان و آموزش نحوه ثبت‌نام آنها نیز صورت گرفته است.

عرب‌عامری بیان کرد: هماهنگی با اداره کل پست و مخابرات جهت تخصیص کد پستی و شماره موبایل اختصاصی برای ساکنان و تهیه و تکمیل فرم مشخصات توسط دهیاران و تحویل آن به نواحی این شرکت و تکمیل ثبت‌نام توسط همکاران شرکت انجام شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر، بالغ بر ‌۸۵ درصد ثبت‌نام خانوارهای روستایی انجام شده است و از طریق کارت‌های بانکی سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: اماکن در چند روز اول هفته جاری به دلیل اختلال در زیرساخت (کد خطای ۵۹) سیستم دچار مشکل شده بود که با پیگیری دلیل مشخص و نسبت به اصلاح آن از طریق ستاد این شرکت اقدام شد.

عرب‌عامری بیان کرد: با توجه به جمعیت ساکن در طرود، چندین نوبت همکاران این شرکت صرفاً به‌منظور مساعدت با روستاییان به محل مراجعه و نسبت به ثبت‌نام نام اقدام کرده‌اند.

او اضافه کرد: در شهریور امسال حدود یک هزار و ۲۰۰ عدد کپسول گاز مایع در طرود توزیع شده که مقدار توزیعی در سال گذشته، ۷۵۰ عدد بوده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول