اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع10 هزار و 500 بسته معیشتی در زنجان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع 10 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در فاصله اربعین تا آخر ماه صفر توزیع خواهد شد.

توزیع10 هزار و 500 بسته معیشتی در زنجان

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: مرحله سوم کمک‌های مومنانه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که تا آخر صفر ادامه دارد، با مشارکت خیرین و سازمان‌ها تهیه شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تشکر از رسانه‌های پوشش‌دهنده کمک‌های مومنانه گفت: این بسته‌ها شامل بسته‌های کمک معیشتی و لوازم تحریری است

وی افزود: بالای 10 هزار بسته غذای گرم در استان‌های مختلف پخت و در ایام اربعین تا آخر صفر بین آحاد مردم توزیع خواهد شد.

طهماسبی در رابطه از حمایت قشر ضعیف گفت: دو خانه محروم در سلطانیه شناسایی و مورد حمایت قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برپایی اردو‌های جهادی خبر داد و گفت: اردو‌های جهادی برای کمک به مدافعان سلامت در روستا‌ها برپا شده‌اند که این گروه‌ها متشکل از بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی است.

وی با اشاره به اینکه متولی این اردو‌های بسیج دانشجویی است، ادامه داد: در این اردو‌ها ماسک‌ها و بسته‌‌های بهداشتی توزیع شده و خدمات پزشکی و پرستاری و روانشناسی نیز به مردم روستا ارائه می‌شود.

طهماسبی از ادامه‌دار بودن این کمک‌ها خبر داد و گفت: کمک‌های مومنانه تا هفته بسیج و دهه فجر و تا آخر سال نیز ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از خیرین و موکب‌داران خواست، به دلیل بسته بودن راه کربلا از ظرفیت‌های خودشان برای کمک‌های مومنانه استفاده کرده و به پیام رهبری لبیک گویند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول