اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کمک مؤمنانه | آغاز مرحله ششم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در خراسان‌جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، از ۲۳ مهر در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

کمک مؤمنانه | آغاز مرحله ششم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، از ۲۳ مهر در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مرحله پیش‌بینی می‌کنیم حداقل به ۱۵ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در استان کمک‌رسانی شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی عنوان داشت: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه، علاوه بر بسته‌های معیشتی و تحصیلی و پخت غذای گرم، وام‌های قرض الحسنه سه تا پنج میلیون تومانی هم برای کمک به کسب و کار‌های خرد با همت بانک‌ها و خیرین به افراد و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه در پنج مرحله‌ی قبلی رزمایش، با کمک مردم و ارگان‌های مختلف، نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان به اقشار آسیب‌دیده کمک شد گفت: در این مدت توانستیم به یاری خدا به ۲۳۰ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در قالب بسته‌های معیشتی و تحصیلی خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌ها برای مرحله ششم رزمایش عنوان داشت: مردم بزرگوار چنانچه کمک و نذری دارند به پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و یا به هر ارگان و سازمان شناخته شده‌ای که اعتماد دارند مراجعه و نذورات خود را اعطا کنند.

انتهای پیام/3403/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول