اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمک 10 میلیارد تومانی خیران کرمانشاهی به دانش آموزان نیازمند

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در شورعاطفه‌های امسال نیز خیران نیک اندیش بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، عنوان کرد: حدود ۸۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها نقدی بوده که بخشی از آن به خرید گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند اختصاص داده خواهد شد.

کمک 10 میلیارد تومانی خیران کرمانشاهی به دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رخصی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیران نیک اندیش برای این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه خریداری شود.

رخصی افزود: براساس آخرین آمار تاکنون خیران و حامیان نیک اندیش بیش از ۹۲ گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند در شهرستان‌های تابعه استان اهدا کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: ارزش این گوشی ها بیش از ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی عنوان کرد: گوشی‌ها و تبلت‌های مذکور برای دانش آموزان نیازمند ساکن در شهرهای ثلاث باباجانی، دالاهو، پاوه، سرپل ذهاب، صحنه، کنگاور، قصرشیرین، هرسین، دینور، ماهیدشت و مناطق یک و دو کرمانشاه خریداری و به این دانش آموزان اهدا شده است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه در شورعاطفه‌های امسال نیز خیران نیک اندیش بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، عنوان کرد: حدود ۸۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها نقدی بوده که بخشی از آن به خرید گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند اختصاص داده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول