اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سرانه پستی به ازای هر ایلامی 6 مرسوله است

مدیرکل پست استان ایلام، گفت: سرانه پستی به ازای هر یک نفر در ایلام 6 مرسوله است و این میزان با سرانه کشوری یکسان است و روزانه بیش از 6 هزار مرسوله پستی وارد ایلام می‌شود.

سرانه پستی به ازای هر ایلامی 6 مرسوله است

هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سرانه پستی به ازای هر یک نفر در ایلام 6 مرسوله است و این میزان با سرانه کشوری یکسان است.

وی افزود: روزانه بیش از 6 هزار مرسوله پستی وارد ایلام و 4 هزار مرسوله نیز از ایلام خارج می‌شود که از این میزان 2500 مرسوله درون استانی توزیع می‌شود.

مدیرکل پست استان ایلام، گفت: در حال حاضر خدمات پستی در ۱۸۵ نقطه استان شامل دفاتر پستی دولتی شهری، روستایی، ای سی تی، دفاتر پیشخوان شهری و... به مردم استان ارائه می‌شود.

فیلی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل به وجود آورنده نوآوری، ظرفیت پست برای به کارگیری فناوری‌های جدید در فضای دیجیتال است که برای دستیابی به این امر توسعه قابلیت‌های دیجیتالی و تدوین چارچوب‌های قانونی مربوطه برای ادارات پست به طور کامل و جدی درحال انجام و پیگیری است.

وی بیان داشت: پست در بسیاری از کشورها عامل تحولات عظیمی بوده و بر همین اساس ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها، الکترونیکی کردن بیشتر خدمات و سرویس‌ها، تلاش برای کسب بازارهای جدید با بهره گیری از نیروهای مجرب و کاردان، بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش خصوصی، حرکت درجهت تأمین نیازها و خواسته‌های مردم و آموزش در رده‌های مختلف سازمانی همواره در دستور کار این شبکه عظیم ملی قرار دارد.

مدیر کل پست استان، گفت: شبکه پست در استان گنجینه‌ای سرشار از توانمدی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه است از تخصص و توان بالای این مجموعه در راستای ارائه و انجام خدمات نیابتی دستگاه‌های اجرایی در استان در جهت رضایت مردم و جلوگیری از سرگردانی آنها در ادارات و نهادها و انجام خدمات و پیگیری امورات مردم توسط همکاران ما در سایر سازمان‌ها بایستی استفاده بیشتر شود

فیلی ادامه داد: مدیران سازمان‌ها، امورات قابل واگذاری را به ادارات پست واگذار کرده تا نیابتا به انجام رسانده و نیاز به حضور ارباب رجوع در سازمان‌های مختلف نباشد. 

وی افرود: امروزه ادارات پست به عنوان حلقه واسط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در سال جهش تولید به چرخه اقتصادی و تولیدی کشور کمک کرده و درضمن کالا ها را از طریق خریدهای اینترنتی بلا واسطه از تولید به مصرف با نازلترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی رسانده و به کاهش تورم نیز کمک شایانی می‌کنند.

فیلی تصریح کرد: از عموم ادارات، نهادها، مردم، تولید کنندگان و مصرف کنندگان جهت کمک به جهش تولیدات داخلی، کاهش تورم و مهار ویروس کرونا از خدمات پستی که با تعرفه کاملا دولتی ارایه می‌شود استفاده بیشتری به عمل آورند.

وی با اشاره به مقوله( طرح تحول ستاپ در شرکت ملی پست) ، عنوان کرد: واقعیت این است که آینده پست به شدت وابسته به توانایی آن در نوآوری و ایجاد محصولات و خدمات جدید در سطوح مختلف جامعه است.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول