اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

الزام به اقدام بر اساس نقشه استراتژیک در ادارات منابع طبیعی فارس

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس گفت: برنامه‌محوری و اقدام بر اساس نقشه استراتژیک در دستور کار ادارات منابع طبیعی سراسر استان فارس قرار می‌گیرد.

الزام به اقدام بر اساس نقشه استراتژیک در ادارات منابع طبیعی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، عبدالحسن صمدنژاد طی سفر به شهرستان اقلید در نشستی که با حضور امام جمعه اقلید و جمعی از مسئولان برگزار شد ، ضمن تقدیر از حمایت های امام جمعه اقلید از منابع طبیعی اظهار داشت : ما در منابع طبیعی بنا بر آن داریم که هم از این ثروت خدادادی محافظت کنیم و هم با کارهای علمی و حساب شده در کل استان خدماتی را ارائه دهیم که بسیار تاثیر گذار در زندگی مردم بخصوص مردم محلی است .

وی افزود : هر مسئولی در حوزه فعالیتی خود باری بر دوش دارد که اگر آن رو با درستی به انجام برساند ، قطعا باری از دوش مردم کاسته خواهد شد و رضایتمندی عمومی را به همراه خواهد داشت .

 امام جمعه اقلید نیز نیز در این نشست در باب عظمت خداوند و نعمت هایی که در زمین و آسمان قرار داده مطالبی را ارائه کرد و افزود : سعی می‌کنیم در خطبه های نماز جمعه مردم را به محافظت از طبیعت ترغیب کنیم و از سویی انتظار می رود مسئولین نیز چاره اندیشی نموده و مشکلات مردم به خصوص مساله اشتغال و تامین معیشت جوانان را در دستور کار قرار دهند .

صمدنژاد در ادامه سفر به اقلید در جمع همکاران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت .

وی در این نشست ضمن اشاره به گسترگی دامنه فعالیت ها در ادارات منابع طبیعی ، به سختی کار و مشکلات آن اذعان کرد و افزود : ما باید برای حفظ عزت و اقتدار سختی ها را تحمل کنیم و هیچ گاه وقت و انرژی خود را صرف اهداف کوچک نکنیم .

مدیرکل منابع طبیع فارس گفت: ما در همین مدت کوتاه برنامه محوری را در دستور کار تمام ادارات منابع طبیعی ، چه ستادی و چه شهرستانی قرار داده ایم و انشااله منبعد همگی بر اساس یک نقشه راه مشخص با برنامه های هدفمند و استاندارد و نقشه راه استراتژیک کارها را پیش خواهیم برد

وی افزود : توسعه هدفمند منابع طبیعی رضایت طیف وسیعی از ذینفعان را در بر خواهد داشت که از یک دامدار و مرتعدار شروع شده تا به بهر برداران مختلف ، مسئولین شهرستانی ، امامان جمعه ، نمایندگان مردم در مجلس ، خبرنگاران و اصحاب رسانه ، تشکل‌های مردم نهاد و همه اقشار جامعه تسری پیدا خواهد کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس خاطرنشان کرد : همکاران ما در ادارات منابع طبیعی شهرستانها خدمات شایسته بسیاری را به بخش های مختلف جامعه ارائه می دهند اما کمتر این خدمات بیان شده و ما وظیفه داریم که این جایگاه را ارتقاء دهیم تا نقش پررنگ خدمات منابع طبیعی برای همگان به خوبی روشن و تبیین شود .

نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از پرسنل خدوم منابع طبیعی گفت : نیروهای منابع طبیعی با این پراکندگی عرصه ها و کمبود نیرو و اعتبارات عاشقانه و به بهترین شکل ممکن در حال حفاظت از عرصه های ملی هستند .

مسلم صالحی افزود : منابع طبیعی ثروتی ملی است و همگان در برابر حفاظت و مراقبت از آن مسئولیم .

وی اضافه کرد : استان فارس ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و من به عنوان عضو کوچکی از مجمع نمایندگان فارس و همچنین به عنوان عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هر کمکی که بتوانم در حوزه منابع طبیعی انجام می‌دهم تا گوشه ای از زحمات کارکنان صدیق این ارگان جبران و فشار کار از دوش آنها کاسته گردد .

گفتنی است در این سفر یک روزه ، بازدید از باغات منطقه دژکرد که در اراضی شیبدار احداث شده ، دیدار با مردم این منطقه ، دیدار با امام جمعه و مسئولان محلی بخش سده ، بازدید از ایستگاه آبخیزداری تنگ براق ، بازدید از چند پلاک دارای معارض و ارائه راه‌حل‌های اجرایی برای رفع مشکلات آنها ، بازدید از پروژه جنگلکاری پارسیان اقلید ، دیدار با امام جمعه اقلید ، دیدار با همکاران منابع طبیعی شهرستان و بازدید از جنگلبانی های بخش سده ، خنجشت همچنین بازدید از ایستگاه تولید بذور مرتعی شهید بهجت حقیقی توسط مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ، معاونان و مشاوران ، فرماندار ، دادستان و نماینده مردم شریف اقلید در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت .

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول