اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر پایش مستمر خطوط لوله‌های نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با توجه به فرارسیدن بارش های فصلی، برای صیانت از تولید و تاسیسات، نیاز به پایش مستمر خطوط لوله جریانی، جاده ها، تأسیسات و چاههاست.

تاکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر پایش مستمر خطوط لوله‌های نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست  پیش‌بینی پنج ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 در این نشست  احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تقدیر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده تولید در نیمه اول سال جاری اظهار کرد: رسیدن به این میزان تولید را می توان دستاورد بزرگی شمرد که نتیجه تلاش کارکنان در شرایط خاص و با وجود تمامی موانع می باشد.

وی تشکیل معاونت مدیریت یک‌پارچه خطوط لوله را یکی از کارهای مهم برشمرد و گفت: امید می‌رود با وجود این معاونت در مناطق نفت خیز جنوب با یک برنامه ریزی مناسب، نقشه های خطوط لوله با مختصات دقیق به روز رسانی شود که کمک بزرگی به احداث، نوسازی و بهسازی خطوط نفت و گاز خواهد نمود.

محمدی در ادامه افزود: با توجه به فرارسیدن بارش های فصلی برای صیانت از تولید و تاسیسات نیاز است که خطوط لوله جریانی، جاده ها، تأسیسات و چاه ها به صورت مستمر پایش شوند تا بتوانیم با حفظ شرایط موجود در بحث پروژه ملی بیدبلند-2 خوراک مورد نیاز این پالایشگاه را تامین کنیم.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بیان کرد: اقدامات خوب و مهمی از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام گرفته که از جمله این اقدامات در نیمه نخست سال جاری می توان به کمک های مومنانه و مهار آتش سوزی جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم در همه حال به جامعه اطراف و موضوعات عام المنفعه در محیط های پیرامونی نگاه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/82031/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول