اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازیافت بیش از 31 هزار بشکه نفت خام در گچساران با استفاده از دستگاه تفکیک ‌گر و فرآورش سیار

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: امسال تعداد 31 هزار و 771 بشکه نفت خام توسط دستگاه های تفکیک‌گر سیار نفت (MOS) و فرآورش سیار نفت( MOT ) در گچساران بازیافت شد.

بازیافت بیش از 31 هزار بشکه نفت خام در گچساران  با استفاده از دستگاه  تفکیک ‌گر و فرآورش سیار

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست  پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه‌های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 در این نشست هوشنگ صیدالی  از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه های تولیدی این شرکت در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: اگر در بهره دهی تولید موفقیتی به دست آمده مرهون تلاش همکاران در مدیریت های فنی، عملیات، مهندسی ساختمان، خدمات و بخش های ستادی است.

وی افزود: از فعالیت های ۶ ماهه نخست این شرکت می‌توان به انجام ۲۵ مورد اصلاحیه در تاسیسات نفت و گاز و مجتمع‌های گاز و گاز مایع و دو عملیات مهم توپکرانی خطوط لوله ۴۲ اینچ آغاردالان و ۲۶ اینچ گچساران-۳ پس از حذف نقاط آسیب دیده اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر صیانت از محیط زیست گفت: تعداد 31 هزار و 771 بشکه نفت خام توسط دستگاه های تفکیک سیار نفت (MOS) و فرآورش سیار نفت( MOT )بازیافت شد که قدم بزرگی برای پایداری تولید به شمار می رود.

وی در ادامه بازسازی و تعمیرات مخازن 18 و 9 هزار مترمکعبی آب گچساران و سقلاطون را از دیگر کارهای ارزشمند در این شرکت برشمرد و گفت: با توجه به محدودیت های حال حاضر نیروهای این شرکت نمونه بارز رزمندگان خط مقدم تولید و صیانت از تاسیسات به شمار می روند که تمام تلاش خود را در شرایط دشوار و گرمای بالای ۵۰ درجه در نقاط مختلف حوزه جغرافیایی به کار می بندند تا به تعهدات خود با دلسوزی تمام عمل کنند.

صیدالی در ارتباط با کنترل بیماری کووید-۱۹ بیان کرد: پیاده سازی دستورالعمل های بهداشتی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح شرکت، همکاران در تمام بخش‌های نفت و گاز به خوبی عمل کردند که نتیجه آن با توجه به نسبت جمعیت، وضعیت پایدار و مطلوبی را در حال حاضر به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: از دیگر فعالیت های مهم این شرکت می توان به خرید ۱۰۵۷ قلم کالاهای سرمایه و جاری به ارزش ۴۴۵ میلیارد ریال و ساخت ۳۵۰ مورد انواع قطعات توربین ها در کارگاه مرکزی، ضخامت سنجی 49 هزار و 946 موضع و التراسونیک 221 هزار و  269 دسی متر مربع اشاره کرد که تمام این اقدامات در نیمه اول سال انجام شده است.

صیدالی در ادامه به تعویض و ایمن سازی خطوط لوله گوره الف، پیگیری ایجاد بلوار ورودی این تاسیسات توسط مهندسی ساختمان و مدیریت خدمات اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت های نیمه نخست سال جاری با رعایت کامل مقررات ایمنی و تمهیدات لازم انجام شد تا بتوانیم تولید پایدار را بدون حادثه پشت سر بگذاریم.

 به گزارش فارس، در این نشست مدیریتها و روسای ادارات بخش های مختلف عملکرد شش ماهه فعالیت خود را در راستای پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز تشریح کردند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول