اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تمدید محدودیت کرونایی در تهران تا 25 مهر/ پلمب یک‌ماهه واحدهای صنفی متخلف

رئیس اتاق اصناف با اشاره به تمدید تمام محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته جاری گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری به مدت یک هفته پلمب می‌شوند.

تمدید محدودیت کرونایی در تهران تا 25 مهر/ پلمب یک‌ماهه واحدهای صنفی متخلف

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی که در هفته گذشته از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شد، تا روز 25 مهرماه تمدید شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی کرونا این محدودیت‌ها شامل دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مدارس، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، سینما، تئاتر، موزه و باغ موزه، مساجد و مصلی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها است. 

وی با تاکید دوباره به محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری و لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بیان داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری در تهران و در راستای کنترل این بیماری برگزاری مراسمات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همچنین همایش‌ها ممنوع است. 

نوده فراهانی اظهار داشت: در ابلاغیه مذکور همچنین به بسته بودن باغ وحش، شهربازی، مراکز تفریخی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و عدم برگزاری نماز جمعه تاکید شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این سوال که با واحدهای صنفی متخلف چه برخوردی می‌شود، گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری تا یک ماه پلمب می‌شوند. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول