اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اختصاص 24 میلیارد تومان جهت اجرای طرح هادی روستایی در ایلام

مدیرکل مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام، گفت: در سال جاری 24 میلیارد تومان جهت تهیه طرح و اجرای طرح هادی روستایی به منظور توسعه و عمران نقاط روستایی به استان ایلام، اختصاص یافته است.

اختصاص 24 میلیارد تومان جهت اجرای طرح هادی روستایی در ایلام

حبیب‌الله محبی مدیرکل مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سال جاری 24 میلیارد تومان جهت تهیه و اجرای طرح هادی روستایی به این استان اختصاص یافته که تاکنون 45 درصد این میزان تخصیص داده شده و انتخاب پیمانکار و عملیات اجرایی در دست اقدام است.

وی افزود: این اعتبار از محل منابع اعتباری( استانی، ملی) برای تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای این استان در نظر گرفته شده است. 

مدیرکل مسکن انقلاب اسلامی ایلام، گفت: در سال جاری طرح هادی در ۱۰۳ روستای بالای 20 خانوار در سطح استان اجرا و تهیه و بازنگری طرح هادی در ۷۵ روستا انجام می‌شود که در صورت تخصیص اعتبار این تعداد افزایش خواهد یافت.

محبی ادامه داد: از مجموع ۶۰۷ روستای استان ۳۸۴ روستا بالای ۲۰ خانوار مشمول طرح هادی در این استان وجود دارد که تاکنون برای تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تمام یا بخشی از عملیات اجرای طرح هادی انجام  شده است.

وی تصریح کرد: با رفع محرومیت مناطق روستایی، ارتقای سطح و کیفیت زندگی روستاییان و ایجاد اشتغال و بهره‌وری می‌توان، به توسعه روستایی دست یافت که در این راستا بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی خدمات ارزشمندی به روستائیان ارائه کرده است.

مدیرکل مسکن انقلاب اسلامی ایلام، گفت: طرح‌های هادی روستایی از جمله پروژه‌هایی محسوب می‌شود که در راستای فراهم سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول