اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تداوم کمک‌های مومنانه| توزیع سه هزار بسته معیشتی جایگزین بزرگ‌ترین آش صلواتی جهان

مدیر مؤسسه خیریه امام صادق(ع) گفت: بزرگترین آش صلواتی جهان که هر ساله در ٢٨ صفر در شیراز طبخ می‌شد امسال به علت شیوع بیماری کرونا تبدیل به بسته‌های معیشتی شده است.

تداوم کمک‌های مومنانه| توزیع سه هزار بسته معیشتی جایگزین بزرگ‌ترین آش صلواتی جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد اسدی  شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه و لزوم توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بزرگترین آش صلواتی جهان که همه ساله همزمان با ۲۸ ماه صفر در بوستان خلدبرین شیراز طبخ می‌شد، امسال به‌صورت خشک و در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار داده خواهد شد.

مدیرگروه فرهنگی مذهبی کمیل در این باره افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته پیش‌بینی شده است که نزدیک به سه هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

اسدی همچنین درباره نحوه توزیع نیزبیان کرد: با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقرر شده است بسته‌های معیشتی از طریق مؤسسات خیریه و خانه خیرین استان فارس و با توجه به ارائه حواله به مددجویان ارائه گردد، لذا ارائه بسته‌های معیشتی به صورت حضوری امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ ن/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول