اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: 3 تخلف در تخصیص اعتبارات کرونا به دانشکده فناوری نوین مرتکب شدند/ مجلس پی‌گیری می‌کند

نماینده خمینی‌شهر در مجلس از بررسی تخصیص ۱۰۰ میلیارد از اعتبارات کرونا به دانشکده فناوری‌های نوین در مجلس خبر داد و گفت: قوه مجریه با این کار مرتکب 3 تخلف بزرگ شده‌ که آن را پی‌گیری قضایی خواهیم کرد.

نماینده مجلس: 3 تخلف در تخصیص اعتبارات کرونا به دانشکده فناوری نوین مرتکب شدند/ مجلس پی‌گیری می‌کند

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تخصیص صد میلیارد تومان از اعتبارات کرونا به یکی از دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهار داشت: رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه به بهانه احداث ساختمان دانشکده‌ای صد میلیارد تومان از منابع ستاد ملی مقابله با کرونا را تخصیص داده‌اند که سه تخلف بزرگ محسوب می‌شود.

وی درباره ارتکاب این سه تخلف بزرگ گفت: تخلف اول را نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه مرتکب شده که از قوانین و مقررات این سازمان تخطی کرده است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس درباره تخلف دوم اظهار داشت: با اعطای بودجه صد میلیاردی از سوی سازمان برنامه بودجه برای ساختن یک دانشکده در دانشگاه شهید بهشتی از قانون برنامه پنجساله ششم توسعه تخطی کرده‌اند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: تخلف از قانون بودجه سال 99 هم از دیگر تخلفاتی است که دولت با اعطای این صد میلیارد تومان از منابع ستاد ملی کرونا به دانشگاه شهید بهشتی برای احداث یک ساختمان مرتکب شده ‌است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس افزود: در هیأت دولت مشکلات اعتباری بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر مطرح شده است و در آنجا به وضع نامناسب میزان بستری بیماران کرونا  و تعداد بالای مبتلایان به این ویروس اشاره شده و گفته شده است که این بیمارستان از نظر منابع و اعتبارات در مضیقه است. این در حالی است که کادر بهداشت و درمان این بیمارستان در این دوران نه کارانه گرفتند و نه حقوق. ضمن اینکه هیچ گونه امتیاز و اعتباراتی از ستاد کرونا دریافت نکرده‌اند اما ما شاهد هستیم به یک باره سازمان برنامه بودجه صد میلیارد تومان از اعتبارات مقابله با کرونا را برای احداث یک ساختمان در دانشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته‌اند.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل تخطی از سه قانون موضوع را پیگیری کرده و ارتکاب این سه تخلف بزرگ از سازمان برنامه بودجه، دولت و نهاد ریاست جمهوری را دنبال خواهم کرد.

به گزارش فارس، علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساختمان دانشکده‌ای که‌ «دختر حسن روحانی» قرار بود در آن عضو هیات علمی شود، از اعتبارات کرونا تخصیص یافته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول