اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اختصاص ٣ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای زهکشی گلستان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از اختصاص مبلغ ٣ هزار میلیارد ریال اعتبار تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای برای زهکشی اراضی استان در اراضی شمال «گرگانرود» و «قره‌سو» استان گلستان خبر داد.

اختصاص ٣ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای زهکشی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گلستان، مختار مهاجر اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر این سازمان و دیگر مسوولان استانی و کشوری و با تصویب هیئت وزیران، مبلغ ٣ هزار میلیارد ریال اعتبار تملک‌دارایی‌های سرمایه‌ای به منظور زهکشی اراضی استان گلستان برای اجرای پروژه‌های پیشگیرانه مرتبط با حوادث غیرمترقبه برای احداث شبکه‌های زهکشی در اراضی شمال گرگانرود و قره‌سو استان گلستان اختصاص یافت.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان حمایت‌های دکتر خاوازی وزیر جهادکشاورزی، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و پیگیری‌های حق‌شناس استاندار گلستان و مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در به ثمر نشستن این مصوبه ارزشمند برای استان گلستان بسیار ارزشمند دانست.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول