اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های عمرانی شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از تحقق 80 درصدی برنامه‌های عمرانی شهرداری طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.

تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های عمرانی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن رنجبر با اشاره به تهیه برنامه اجرایی برای بررسی عملکرد شهرداری قم، اظهار داشت: ماهیانه وضعیت عملکردی را رصد کردیم و با توجه به اصلاح بودجه‌ای که آماده شده به نظر میرسد می‌توانیم بگوییم ۸۰ درصد تحقق برنامه صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تحقق ۸۰ درصدی درآمدهای شهرداری در نیمه نخست امسال، خاطرنشان کرد: در این زمینه کم و کاستی‌هایی داریم که نیاز به تصمیم گیری‌های خاص دارد تا ۶ ماهه دوم بر اساس برنامه اصلاحی پیش برویم.

رنجبر با بیان اینکه در ۵ سال اخیر برنامه‌های سالیانه بالای ۱۰۰ محقق شده‌اند، گفت: امسال به دلیل تغییرات قیمتی که رخ داده با اینکه همان ریال را هزینه می‌کنیم اما ممکن است خروجی‌های کمتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: قسمت‌هایی که از برنامه عقب هستند باید در ۶ ماهه دوم مشکلات خود را حل کنند و جبران کنند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: مناطقی که عملکرد ۶ ماهه شان با تاخیرهایی مواجه بوده حتما باید جلسات منظمی برای بررسی وضعیت خود و اقدامات اصلاحی تشکیل دهند.

به گفته رنجبر، بررسی عملکرد مناطق شهرداری قم بر اساس خوداظهاری درباره پروژه‌های عمرانی است که در مرحله بعد صحت سنجی هم می‌شود.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول