اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارتقای کالای ایرانی با فرصت‌سازی صنعتگران از تحریم‌ها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان می‌بایست با روحیه جهادی و اصلاح فرایندها، بازسازی و نوسازی خطوط تولید و استفاده از فناوری‌های نوین، تهدید تحریم را به فرصتی برای ارتقاء کالای ایرانی قرار داده تا به دوست و دشمن بفهمانند که ایران و ایرانی می‌تواند به مشکلات فایق آید.

ارتقای کالای ایرانی با فرصت‌سازی صنعتگران از تحریم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مسعود خاتمی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به مناسبت روز ملی استاندارد پیامی را خطاب به فعالان اقتصادی استان و کشور منتشر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: علامت استاندارد اطمینان خاطری برای مصرف‌کنندگان در خصوص تولید کالای با کیفیت است که با پیشرفت علم و فناوری در دنیای امروز انتظار هم تولید کالای باکیفیت در سطح جهانی است.

خاتمی در ادامه تأکید کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان می‌بایست با روحیه جهادی و اصلاح فرایندها، بازسازی و نوسازی خطوط تولید و استفاده از فناوری‌های نوین، تهدید تحریم را به فرصتی برای ارتقای کالای ایرانی قرار داده تا به دوست و دشمن بفهمانند که ایران و ایرانی می‌تواند به مشکلات فایق آید.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان این پیام تصریح کرده است: این روز را به همه فعالین این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت هدایت و رهبری امام خامنه‌ای مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول