اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

به رغم هشدارهای کرونایی، ترامپ خواهان تجمعات روزانه انتخاباتی است

رسانه آمریکایی خبر داد، رئیس‌جمهور این کشور به رغم هشدارها درباره وضعیتش پس از ابتلا به کرونا، از ستاد انتخاباتی خود خواسته که تا روز انتخابات ریاست جمهوری، هر روز یک تجمع برگزار کنند.

به رغم هشدارهای کرونایی، ترامپ خواهان تجمعات روزانه انتخاباتی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه آمریکایی از خواست دونالد ترامپ از ستاد انتخاباتی خود برای برگزاری تجمعات انتخاباتی روزانه تا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان موعد اصلی انتخابات ریاست جمهوری) خبر داد.

پایگاه «آکسیوس» روز یکشنبه (دیروز) گزارش داد: «رئیس‌جمهور ترامپ از ستاد انتخاباتی خود خواسته است که از حالا تا سوم نوامبر هر روز برای او تجمعات انتخاباتی ترتیب دهند».

این رسانه آمریکایی به سراغ برخی مشاوران ستاد انتخاباتی ترامپ رفته و آنها که نامشان فاش نشده، مخالفتشان را با برگزاری تجمعات روزانه او ابراز داشتند.

یکی از مشاوران انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد شدید از استراتژی او برای برگزاری تجمعات روزانه گفت: «(ترامپ) وقتی به مشاورانش گفت که نگران ویروس (کرونا) نباشید و اجازه ندهید (این ویروس) زندگی تان را کنترل کند، واقعا به فنا رفتند».

وی افزود: «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های بسیاری هستند که تقریبا یک سال است نتوانسته‌اند نوه‌هایشان را ببینند».

به گزارش آکسیوس، یکی دیگر از مشاوران انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا که نخواست نامش فاش شود در رد خواست ترامپ برای برگزاری تجمعات روزانه تا موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حالی که او هنوز در حال گذراندن دوران درمان بیماری کووید-۱۹ است، گفت: «او قصد دارد خودش را به کشتن دهد».

پایگاه خبری هیل هم گزارشی درباره خبر آکسیوس منتشر کرد و در آن نوشت: «گزارش ها درباره جدول زمانی شلوغ کاری (ترامپ) در شرایطی منتشر شده که او در حال بهبود بعد از مرخص شدن از بیمارستان پس از ابتلا به کووید-۱۹ است».

بنا بر گزارش این رسانه، قصد ترامپ برای بازگشت به کارزار انتخاباتی بعد از آن صورت می‌گیرد که طبق نظرسنجی‌ها در چند ایالت کلیدی از قبیل میشیگان، پنسیلوانیا، نواداد و ویسکانسین و در نظرسنجیها در سطح ملی هم او از جو بایدن رقیب دموکراتش عقب افتاده است.

روز شنبه هفته جاری، پزشک کاخ سفید به خبرنگاران اعلام کرد، رئیس‌جمهور آمریکا دیگر ناقل کرونا نیست و خطری درباره انتقال این ویروس از طریق او به دیگران ندارد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در پیامی در توئیتر از بهبودی کامل خود از ویروس کرونا خبر داد و نوشت: «روز گذشته به طور کامل از تحت نظر قرار داشتن پزشکان کاخ سفید خارج شدم. این بدان معناست که من نمی‌توانم آن را (کرونا) را بگیرم (مصون شده‌ام) و نمی‌توانم آن را به کسی بدهم. خیلی خوب است که این را بدانید».

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول