اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست برنداشته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست برنداشته است و امروز هم باید مراقب توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی بود.

دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست برنداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم صبح امروز در آیین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) در مسجد سجادیه شاهرود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سخنانی با گرامیداشت دهه آخر صفر، به بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد که خرمشهرها در پیش است.

او اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که منطقه ما آبستن تهدیدهای مختلفی بوده و دور تا دور ما فتنه‌های فراوانی ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه دشمن دنبال نفوذ در داخل کشور است، افزود: در کشور به تفکر و فرهنگ بسیجی و انقلابی نیاز است.

او با اشاره به محدودیت‌های کرونایی، بصیرت‌بخشی به جامعه را امری همیشگی عنوان و اظهار کرد: با نشست‌های محدود و مجازی باید روشنگری و بصیرت‌بخشی ادامه داشته باشد تا فضا جامعه در دست دشمنان قرار نگیرد؛ چراکه دشمن دنبال اهداف خود در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: دشمنان دنبال نفوذ در کشور هستند که باید مراقب بود و در این زمینه روشنگری کرد.

خوش‌قدم تأکید کرد: کار پایگاه‌های بسیج امروز از دوران دفاع مقدس مهم‌تر است و باید از نظام مراقبت کرده و پشت ولایت‌فقیه بایستیم و پرچم نظام اسلامی را به امام عصر (عج) تحویل دهیم.

در این مراسم، حکم انتصاب مهیار یونس‌آبادی با حضور فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شاهرود اهدا و از زحمات ناصر بیاری در مدت تصدی در فرماندهی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود تقدیر شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول