اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

تولید 650 تن عسل در زنبورستان‌های اشنویه، کشت کلزا درسطح 334 هکتار از مزارع بوکان، توزیع۲۰ تُن آرد ترمیمی در چالدران، کشف۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب و ۵۵ درصد متقاضیان مشمول بیمه بیکاری کرونا در مهاباد اخبار کوتاه خبرگزاری فارس در 24 گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته را اینجا مشاهده کنید:

تولید 650 تن عسل در زنبورستان‌های اشنویه

سرپرست جهادکشاورزی اشنویه اظهار داشت: 68 هزار کندوی مدرن و بومی در اشنویه مستقر بودند که از این کندوها امسال 650 تن عسل تولید برداشت شده است.

نجم الدین احمدی تصریح کرد: 328 نفر به طور مستقیم در امر زنبورداری در اشنویه مشغول فعالیت هستند و همچنین زنبورداران مهاجر نیز در طبیعت اشنویه بیش از  20 هزار کندو مستقر کردند.

کشت کلزا درسطح 334 هکتار از مزارع بوکان

 مدیر جهاد کشاورزی بوکان گفت: دانه روغنی کلزا به صورت پاییزه در سطح 334 هکتار از مزارع شهرستان در سال‌ زراعی جاری امسال کشت شده است که پیش‌بینی می‌شود حدود 800 تا 900 تُن کلزا از این میزان سطح برداشت شود.

انور امینی‌خواه افزود: برای حفظ این میزان سطح زیر کشت کلزا در شهرستان نیاز به مراقبت‌های مرحله داشت از جمله آبیاری، مبارزه به موقع با علف‌های هرز، آفات و بیماری‌ها و تغذیه با توصیه کارشناسان انجام می‌شود.

توزیع۲۰ تُن آرد ترمیمی در چالدران

فرماندار چالدران گفت: ۲۰ تُن آرد ترمیمی به منظور حفظ شرایط موجود و جلوگیری از تجمع مردم بین نانوایان در این شهرستان توزیع شده که این روند ادامه دارد.

انور محمدزاده ادامه داد: بیشتر ترافیک به خاطر بار روانی و نگرانی کاذب مردم بود که با حضور مستمر و میدانی مسوولان شهرستانی در مراکز تهیه و عرضه نان این مشکل نیز حل و فصل شد.

کشف۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب 

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند ۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کنند.

حسن شیخ نژاد افزود: ماموران انتظامی میاندوآب در ایستگاه بازرسی شهید "محمدنژاد" حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - تبریز به یک دستگاه خودرو سواری پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو، ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

۵۵ درصد متقاضیان مشمول بیمه بیکاری کرونا در مهاباد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: ۵۵ درصد افرادی که به علت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان درخواست بیمه بیکاری کرده بودند، پس از بررسی تایید و مشمول بیمه شدند.

بارزان دانشمند افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا سه هزار و ۱۵۵ نفر در سامانه کارا ثبت نام کرده و از این تعداد، یک‌هزار و ۷۵۰ نفر شامل بیمه بیکاری شده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول