اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف و ضبط بیش از 34 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال گذشته

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی کشف و ضبط بیش از 34 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال گذشته خبر داد.

کشف و ضبط بیش از 34 تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال گذشته

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سردار ابراهیم قربان‌زاده عصر امروز در مراسم تکریم و تودیع فرمانده جدید انتظامی این شهرستان که در سالن مهر خاتم الانبیاء برگزار شد، اظهار کرد: همه آسیب‌های اجتماعی نشأت گرفته از مواد مخدر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه این استان در همسایگی بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد مخدر قرار دارد، ادامه داد: از هفته ناجا در سال ۹۸ تاکنون، بیش از ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به استقرار نیروها در پاسگاه‌ها، افزود: امروز شاهد حتی یک مورد ورود به مرزهای غیرمجاز نیستیم و اندک مواد مخدری که کشفیات را شامل می‌شود،  5 درصد  است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: روزانه بیش از  یک هزار خودرو از مرزهای این استان تردد می‌شود که قطعا با ابتدایی‌ترین وسایل کشف و ضبط آنها بسیار سخت است، اما اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته که در راستای پاکسازی معابر شهری انجام شده است.

قربان‌زاده به هفته ناجا که از ۲۷ مهر ماه آغاز می‌شود، اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته ناجا در سال جاری تحت تاثیر شیوع کرونا با شعار «همه باهم برای امنیت و سلامت» با مشارکت عمومی و هماهنگی و همدلی در جهت رسیدن به اولویت‌های ناجا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:  از هفته ناجا سال ۹۸ تاکنون در تصادفات جاده‌ای ۹۵۰ نفر جان باخته داشتیم که چیزی حدود ۲۰ درصد کاهش این آمار را نسبت به مدت مشابه شاهد هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به ساخت بنای ساختمانی ایست و بازرسی درونه، تصریح کرد: در گذشته، نیروهای ما در داخل کانکس در ایست و بازرسی حضور داشتند که امروز با ساخت بنایی این مشکل رفع شده و نیروهای ما در آسایش بهتری ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند.

گفتنی است؛ سرهنگ محمود مختاری به عنوان فرمانده انتظامی بردسکن معرفی و از تلاش‌های سرهنگ نظافتی فرمانده سابق انتظامی بردسکن تقدیر شد.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول