اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برنامه مجلس برای جلوگیری از تهدید کاهش جمعیت/گیلان از پیرترین استان‌ها

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور که ممکن است عمل به مفاد این طرح را به تعویق بیندازد، گفت: مجلس تلاش می‌کند تا بتواند با به‌کارگیری شیوه‌های مختلف مانع خطر کاهش جمعیت کشور شود.

برنامه مجلس برای جلوگیری از تهدید کاهش جمعیت/گیلان از پیرترین استان‌ها

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به لزوم توجه به رشد جمعیت کشور اظهار کرد: مجلس برای توجه جدی به رشد جمعیت طرحی را آماده کرده تا از طریق مباحث تشویقی، توانمندسازی خانواده‌ها و تضمین بسیاری از امورات مربوطه، در این موضوع گام بردارد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور که ممکن است عمل به مفاد این طرح را به تعویق بیندازد، گفت: مجلس تلاش می‌کند تا بتواند با به‌کارگیری شیوه‌های مختلف مانع خطر کاهش جمعیت کشور شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به رشد جمعیت برای جلوگیری از تهدید جمعیتی کشور بیان کرد: مجلس تلاش می‌کند تا با طرح‌های اقتصادی، فرهنگ‌سازی و تلاش برای تغییر نگرش خانواده‌ها گامی مؤثر در این امر بردارد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان گیلان جزو پیرترین استان‌ها محسوب می‌شود، افزود: در استان گیلان دستگاه‌های متولی، علوم پزشکی، دستگاه‌های فرهنگی و حمایتی باید تلاش کنند تا گیلان را از این شرایطی که در آینده‌ای نه‌چندان دور به آن مبتلا می‌شود، بیرون بیاورند.

وی با اشاره به اینکه مجلس علاوه بر توجه به موضوعات اقتصادی و روز جامعه باید برای چشم‌اندازهای آینده کشور نیز برنامه داشته باشد، گفت: اگرچه موضوعات امروز بحث اشتغال، اقتصاد و جوانان است اما بررسی این موضوعات منافاتی با برنامه‌ریزی برای چشم‌اندازهای آینده کشور ندارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول