اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برخورد پلیس با مالخرها و توزیع‌‍کنندگان مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری و برخورد با سارقان و مالخرها، عوامل توزیع کننده مواد مخدر و مزاحمین نوامیس خبر داد.

برخورد پلیس با مالخرها و توزیع‌‍کنندگان مواد مخدر

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی (دستگیری و برخورد با سارقان و مالخرها، عوامل توزیع کننده مواد مخدر، مزاحمین خیابانی و اراذل و اوباش) در سطح استان تا حصول اهداف مورد نظر که یکی از آنها ارتقای رضایت‌مندی مردم است تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اهدافی که در این طرح مشخص شده بود و هدف‌گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرائم قرار داده شده است محقق شد و با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضایی در شهر زنجان، توفیقات بیشتری نصیب همکاران ما در نیروی انتظامی شد و از مهمترین نتایج طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرم بخصوص جرائم خشن بوده که خاطر جامعه را مشوش می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی احساس امنیت و رضایتمندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را ارتقا می‌دهد، گفت: مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت هستند.

 جهانبخش گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه‌های مواد مخدر، اراذل و اوباش، سارقان و مالخرها، حوزه ترافیک و مزاحمین خیابانی اجرا و دستاوردهای خوبی هم به دست آمد.

وی با تاکید بر استمرار طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به عنوان مطالبه جدی مردم و مسؤولان گفت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش ارمغان پلیس به شهروندان بوده و مردم می‌توانند با مشارکت حداکثری، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسایش را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

*کشف احتکار 500 میلیون ریالی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه از کشف احتکار انواع مواد غذایی و لوازم الکتریکی به ارزش بیش از 500 میلیون ریال خبر داد.

 وی گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار اقلام مورد نیاز مردم و با انجام کار اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی انبار مواد غذایی و لوازم الکتریکی در شهرستان ابهر شدند.

 جهانبخش افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار را مورد بازرسی قرار دادند که تعداد زیادی اقلام غذایی، الکتریکی و دخانی در آن دپو شده بود.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش این تعداد کالای احتکار شده 500 میلیون و 150 هزار ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی شد.

وی برخورد قاطعانه با احتکارکنندگان را از برنامه‌های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: ماموران به چنین افرادی که با اقدام خود باعث ایجاد تنش در بازار می‌شوند اجازه فعالیت نمی‌دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول