اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق تهران/ احداث پست‌های سیار در غرب تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به اجرای مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق استان تهران در شهرستان‌های غرب تهران با حضور ۱۲۶ اکیپ عملیاتی در راستای افزایش تاب‌آوری و اصلاح شبکه‌های فرسوده، گفت: احداث پست‌های سیار در شهریار، قدس و ملارد به منظور بهره‌وری بیشتر در دستور کار است.

اجرای مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق تهران/ احداث پست‌های سیار در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران صبح امروز در در حاشیه بازدید از مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق در شهرستان‌های غرب استان تهران اظهار داشت: با توجه به وظیفه شرکت توزیع مبنی بر ارائه برق دائم و پایدار به مشترکان، در راستای بازسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده و تاب‌آوری شبکه توزیع این مانور به اجرا درآمد.

وی افزود: امروز ۴۸۰ نفر در قالب ۱۲۶ اکیپ عملیاتی در ۴ منطقه برق شهریار، اندیشه، ملارد و قدس در حال اجرای فعالیت و مانور هستند و در راستای انتظار به حق مردم، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی‌ها و کاهش انرژی توزیع نشده با حضور همکاران این مانور جهادی در حال برگزاری است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران بیان داشت: محدوده عملیاتی منطقه برق شهریار در محدوده پل بادامک و نصیرآباد، منطقه برق ملارد در محدوده میدان ارتش مارلیک و مصلی ملارد، منطقه برق شهرقدس در محدوده خیابان ولیعصر و خیابان عمارت و منطقه برق اندیشه در محدوده خیابان اصلی فاز یک، فاز ۳ و شهرک صدف خواهد بود.

تیموری گفت: مشابه این مانور در گذشته صورت پذیرفته و قطعا انتهای کار نخواهد بود و مانورهای بعدی نیز ادامه خواهد داشت که انشالله رضایتمندی مردم افزایش داشته باشد.

 

وی ادامه داد: اهم اقدامات مانور تعمیرات جهادی امروز اصلاح ۴ فیدر پرعارضه توسط ۲۰ اکیپ خط گرم، نصب ۳ دستگاه سکسیونر قابل قطع زیر بار، اصلاح کلمپ انشعابات و بالانس بار، نصب علائم هشداردهنده بر روی تابلو، نصب و تعویض چراغ، تعویض کلید فیدر سوخته، ایمن سازی دریچه‌های پایه‌های روشنایی و رفع حریم شبکه خواهد بود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مورد تاکید رهبری انقلاب برطرف کردن تلفات و اصلاح شبکه‌های فرسوده است و لذا با این اقدام شبکه‌های فرسوده و تخریب شده جایگزین می‌شود.

 

تیموری گفت: انشالله به سمت کاهش قطعی برق گام خواهیم برداشت و از مردم نیز خواهشمندیم با شرکت توزیع برق همکاری لازم را در حوزه مدیریت مصرف مستمر به منظور پایداری تامین برق و کاهش بهای پرداختی داشته باشند.

وی ادامه داد: انشالله در سال جاری پست‌های سیار در ملارد، شهرقدس و شهریار احداث خواهد شد و خروجی پست‌های پرندک تامین خواهد شد که در راستای تقویت و آزادسازی خطوط موجود است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران تصریح کرد: انتظار ما از شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران این است که با استفاده از قانون موجود اعتبارات لازم را از منابع استانی و سازمان مدیریت برنامه و بودجه دریافت و در اختیار شرکت خدمات رسان برق قرار دهد تا شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه‌ای بتوانیم ظرفیت موردنیاز برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه فراهم شود.

 

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول