اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کمک طلاب و روحانیون خوزستانی به کادر درمان و پزشکی

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان گفت: با توجه به شیوع موج سوم کرونا در کشور به ویژه استان خوزستان، پایگاه‌های بسیج طلاب مدارس علمیه استان برای کمک به کادر درمان و پزشکی ساماندهی شد.

کمک طلاب و روحانیون خوزستانی به کادر درمان و پزشکی

حجت‌الاسلام بهادر پرچم مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به شیوع موج سوم کرونا در کشور به ویژه استان خوزستان، پایگاه‌های بسیج طلاب مدارس علمیه استان ساماندهی شد. 

وی عنوان کرد: با توجه به تعامل و هم‌افزایی با مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، «سازمان‌دهی و ساماندهی»، «توانمندسازی طلاب و روحانیون» و «گسترش خدمات اجتماعی» به عنوان سه اولویت اصلی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ خواهد بود. 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان گفت: در صورت نیاز و فراهم شدن شرایط، مرحله دوم اعزام جهادگران به بیمارستان‌ها را با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان شروع خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تدریس و تحصیل با بهره‌مندی از فضای مجازی فصلی نو در عرصه آموزش دروس حوزوی است که مدیران و معاونین آموزش و همچنین طلاب و روحانیون در عرصه تدریس و تحصیل دروس حوزوی در وضعیت محدودیت‌های کرونایی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

پرچم عنوان کرد: اکنون نیز با موجی از درخواست‌های طلاب جهادگر برای خدمت‌رسانی مواجه هستیم. 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول