اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نامه بسیج اساتید به قالیباف/ درخواست استفاده از ظرفیت‌ اندیشکده‌ها برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان

بسیج اساتید طی نامه‌ای با اشاره به تشکیل چند اندیشکده کاربردی توسط اساتید و دانشجویان بسیجی در سیستان و بلوچستان، از رئیس مجلس خواست تا از ظرفیت این اندیشکده‌ها برای حل مشکلات این استان استفاده شود.

نامه بسیج اساتید به قالیباف/ درخواست استفاده از ظرفیت‌ اندیشکده‌ها برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل چند اندیشکده کاربردی در این استان توسط اساتید و دانشجویان بسیجی طی نامه‌ای از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس خواست تا از ظرفیت این اندیشکده‌ها برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان استفاده شود.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر بسیجی جناب آقای دکترقالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با حمد و سپاس خداوند و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)؛ تشریف فرمایی و حضور جهادی و انقلابی حضرتعالی در استان سیستان و بلوچستان ان‌شاءالله تعالی، منشا خیرات و برکات برای مردم شریف انقلابی و شهیدپرور استان خواهد بود.

به استحضار عالی می رساند؛ بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در راستای به‌کارگیری نیروی انسانی، دانشی و توانمند، متعهد، دلسوز و دغدغه‌مند اقدام به تشکیل چند اندیشکده کاربردی در استان با توجه به ماموریت سرزمینی هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان نموده است که از این اندیشکده‌های ملی و منطقه‌ای می‌توان به اندیشکده مدیریت راهبردی استان، اندیشکده سیستم‌های پیچیده دانشگاه سیستان و بلوچستان، اندیشکده علوم و فناوری‌های سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان، اندیشکده گیاهان دارویی و میوه‌های گرمسیری دانشگاه زابل، اندیشکده توسعه سواحل مکران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اشاره نمود.

لذا از آن مقام عالی استدعا دارد دستور فرمایید در راستای حل علمی مسائل استان، منطقه و کشور از ظرفیت نخبگانی به وجود آمده، مرکز پژوهش‌های مجلس کمیسیون‌های تخصصی و مدیران تصمیم گیر و اجرایی بهره مند شوند.

از خداوند متعال طول عمر توأم با عزت و برکت برای مقام عظمای ولایت و توفیق روز افزون برای کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت داریم.

دکتر محبعلی رهدار

خادم بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول