اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

از ایجاد بحران در کارخانجات نساجی بروجرد جلوگیری شود

معاون امور اقتصادی وزیر کار گفت: مدیران استانی و شهرستانی باید با تدبیر و هم‌اندیشی از ایجاد بحران در کارخانجات نساجی بروجرد جلوگیری کنند.

از ایجاد بحران در کارخانجات نساجی بروجرد جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الله میرزایی ظهر امروز در جریان بازدید از فعالیت بنگاه‌های بزرگ تولیدی این شهرستان اظهار کرد: باید با حل مشکل حقوق محقق بیش از هزار نیروی کار، از ایجاد بحران در این واحد بزرگ تولیدی جلوگیری شود.

وی به مشکلات کارخانجات نساجی بروجرد اشاره و بیان کرد: نساجی بزرگترین واحد تولیدی شهرستان بروجرد و برندی ملی بوده که ممکن است حقوق معوق دو ماهه نیروهای آن در شرایط فعلی مشکل خاصی به نظر نرسد.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: این در حالی است که تداوم این مشکل در نساجی بروجرد ممکن است آستانه شکل‌گیری یک بحران باشد.

میرزایی تاکید کرد: از این‌رو باید پیش از تبدیل مشکل حقوق معوقه نیروهای کارخانجات نساجی‌بروجرد به بحران کارگری، این مسئله در این مرحله حل و فصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موانع موجود در جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بروجرد و لرستان افزود: بخش زیادی از این مشکلات از طریق تغییر در سهم رسته‌ها و توزیع فضایی بر اساس نواحی صنعتی روستایی قابل حل است.

معاون امور اقتصادی وزیر کار تاکید کرد: بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک چهار کارگزار در پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی هستند.

میرزایی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید بهترین عملکرد را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی دارند، گفت: البته بانک کشاورزی در این زمینه بدترین عملکرد را داشته‌ است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول