اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکست ذوب‌آهن در بازی سوم لیگ هندبال

تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان در سومین بازی خود در لیگ برتر مقابل نیروی زمینی کازرون شکست خورد.

شکست ذوب‌آهن در بازی سوم لیگ هندبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سومین دور از مرحله اول لیگ برتر هندبال امروز در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران آغاز شد و ذوب‌آهن اصفهان با نیروی زمینی کازرون دیدار کرد.

ذوب‌آهن در دیدار با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون عملکرد خوبی نداشت و این مسابقه با نتیجه 32 بر 28 به سود نماینده کازرون خاتمه پیدا کرد؛ به این ترتیب نخستین شکست اصفهانی‌ها در این دوره از مسابقات لیگ برتر رقم خورد.

کیوان صادقی در پایان این مسابقه اظهار داشت: امروز از ترکیبی جوان استفاده کردیم و باید این مشکلات را هم به جان بخریم. شاگردانم امروز توپ‌های تک به تک را از دست دادند و در دفاع ضعف داشتند.

سرمربی هندبال ذوب‌آهن با بیان این‌که هندبال رشته‌ای است که دروازه‌بان 70 درصد پیروزی را تضمین می‌کند، افزود: هر توپی را که ما از دست می دادیم، تیم حریف تبدیل به گل می‌کرد و این موضوع کار را برای ما سخت کرد.

وی در پایان گفت: ما فرصت کمی داشتیم و هر چه بازی کنیم بهتر می‌شویم و در مراحل بعد می‌توانیم جزو 6 تیم برتر باشیم. در ادامه باید تلاش کنیم که شاگردانم بهتر باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول