اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تشکر فدراسیون هندبال از شبکه ورزش سیما

در پی همزمانی پخش دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس و بازی فوتبال اروپایی از شبکه ورزش ،این شبکه ضمن تداوم پخش بازی هندبال از قطع آن جلوگیری کرد.

تشکر فدراسیون هندبال از شبکه ورزش سیما

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس راس ساعت 18 روز یکشنبه 99.7.20 از شبکه ورزش سیما به روی آنتن رفت.

در انتهای دیدار و همزمانی بازی فوتبال اروپایی با  پخش این بازی مسئولان این شبکه اقدام به ادامه پخش بازی هندبال نموده  و این حرکت ارزنده از چشمان فدراسیون هندبال دور نماند. به همین دلیل علیرضا پاکدل رییس فدراسیون طی پیامی از این اقدام شبکه ورزش سیما تشکر و قدردانی نمود. متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای معتضدی
مدیر محترم شبکه ورزش سیما
با سلام
ضمن تقدیر و تشکر ویژه به جهت پوشش مناسب رقابتهای هندبال لیگ برتر آقایان از آن شبکه وزین ، از اقدام ارزنده شما و مجموعه همکاران پرتلاش و ساعی تان به جهت عدم قطع پخش هندبال تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس به دلیل همزمانی با فوتبال اروپایی تقدیر نموده و مراتب سپاس خود و همکاران و جامعه هندبال را حضورتان تقدیم می دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول