اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آموزش‌وپرورش کلاس‌های مجازی دانش آموزان را نوبت عصر برگزار کند/ضرورت استفاده از فضای مجازی با نظارت والدین

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به نقش مخرب فضای مجازی در میان کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به مباحث مطرح‌شده و نقش سلامت روحی روانی در جامعه شایسته است آموزش‌وپرورش و مدارس کلاس‌های آنلاین خود را در ساعات عصر و یا زمانی که اولیا در منزل حضور دارند برگزار کند تا از این طریق دانش آموزان کنترل شود.

آموزش‌وپرورش کلاس‌های مجازی دانش آموزان را نوبت عصر برگزار کند/ضرورت استفاده از فضای مجازی با نظارت والدین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه سلامت روح و جسم باید در جامعه موردتوجه قرار گیرد، اظهار کرد: خطرناک‌تر از ویروس کرونا در جامعه ویروس‌های اخلاقی و معرفتی هستند که در روح روان سلامت جامعه تأثیر دارد لذا باید با توجه به مسائل دینی همانند موارد بهداشتی از گسترش ویروس‌های اخلاقی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به نقش مخرب فضای مجازی در میان کودکان و نوجوانان گفت: به دلیل شیوع کرونا بسیاری از دروس مجازی شده است لذا باید نسبت به‌سلامت روحی، قلبی و امنیت روانی دانش آموزان در این ایام حساسیت بیشتری نسبت به استفاده از فضای مجازی  وجود داشته باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان آموزش‌وپرورش را متولی امور تربیتی دانش آموزان دانست و بیان کرد: اولیا و آموزش‌وپرورش به‌عنوان متولیان اصلی امور تربیتی دانش آموزان نباید بدون راهنما و نظارت دانش آموزان را در فضای خطرناک مجازی رها کنند.

مهدوی با درخواست از آموزش‌وپرورش در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی در نوبت عصر تصریح کرد: با توجه به مباحث مطرح‌شده و نقش سلامت روحی روانی در جامعه شایسته است آموزش‌وپرورش و مدارس کلاس‌های آنلاین خود را در ساعات عصر و یا زمانی که اولیا در منزل حضور دارند برگزار کند تا از این طریق دانش آموزان با نظارت اولیا از فضای مجازی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید از اقداماتی که باعث برهم خوردن بهداشت روانی جامعه می‌شود جلوگیری کرد، افزود: هدف از سند ۲۰۳۰ برهم زدن آرامش روحی و روانی دانش آموزان و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است لذا باید از برخی اقدامات ناخواسته که به انجام این امر کمک می‌کند جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول