اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه گرمسار و آرادان

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: فارغ از جناح‌بندی‌ها، از تمام ظرفیت افراد و گروه‌ها برای توسعه شهرستان‌های گرمسار و آرادان استفاده می‌شود.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه گرمسار و آرادان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اردشیر مطهری صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان بیان کرد: هماهنگی بسیار خوبی را در استان سمنان شاهد هستیم و از ابتدای قبول مسؤولیت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، تلاش کرده‌ایم تا به حاشیه‌ها توجه نکنیم.

او ادامه داد: فارغ از دغدغه‌های سیاسی و جناح‌بندی‌ها، از تمام ظرفیت افراد و گروه‌ها برای توسعه شهرستان‌های گرمسار و آرادان استفاده می‌شود.

سعید متقی، فرماندار گرمسار هم با بیان اینکه از ابتدای دوران مسؤولیتش در شهرستان گرمسار با رویکرد تعامل مناسب با تمام گروه‌ها در شهرستان انجام وظیفه کرده است، اظهار کرد: در مدت حضور در شهرستان گرمسار، تاکنون جلسات و نشست‌های مختلفی را با گروه‌ها و افراد مختلف در شهرستان برگزار کرده‌ایم.

او گفت: تلاش شده است تا هدف‌گذاری خود را روی به ثمر رساندن و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های اساسی و کلیدی شهرستان معطوف سازیم.

بدون توجه به حاشیه‌ها عمل کنید

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان هم گفت: باید تلاش کرد تا با همدلی و اتحاد در میان تمام مسؤولان در سطوح مختلف به‌سوی رشد و ارتقای استان گام برداشت و طرح‌های بزرگ و توسعه‌ای استان را به فرجام رساند.‌

آشناگر اضافه کرد: بیش از ۵۰ درصد از صنایع استان سمنان در شهرستان گرمسار مستقر بوده و نزدیکی به پایتخت و نرخ رشد بالای جمعیت در این منطقه ظرفیت مناسبی برای رشد و توسعه این شهرستان است که باید مورد توجه تمام مسؤولان قرار گیرد.‌

استاندار سمنان با تمجید از تلاش و همراهی نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با مدیران اجرایی استان و شهرستان‌های گرمسار و آرادان و با اشاره به چند طرح بزرگ عمرانی شهرستان گرمسار همچون سد نمرود و خط راه‌آهن گفت: باید بدون توجه به حاشیه‌ها و با در نظر گرفتن جمیع جهات تلاش کرد تا ضمن بهره‌مندی از انرژی بالای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با بهره‌مندی از خرد جمعی و همراهی تمام مسؤولان، مشکلات این منطقه را برطرف و به فرجام رساند.

او از اردشیر مطهری به‌عنوان نماینده‌ای پیگیر، فعال و علاقه‌مند نام برد و از مسؤولان استان و شهرستان‌های گرمسار و آرادان خواست تا از این ظرفیت ارزشمند در به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌ها استفاده مطلوب کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول