اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در انتخاب رئیس شهرستان نگاه شخصی دارد

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با تاکید بر اینکه به روند انتصاب سرپرست هیأت فوتبال تربت حیدریه معترضیم، گفت: متاسفانه رییس هیأت فوتبال استان با نگاه شخصی به این مساله ورود کرده است.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در انتخاب رئیس شهرستان نگاه شخصی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مجید رضایی، ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: روند انتصاب روسای هیأت‌های ورزشی با پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان و تایید حراست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می شود، اما در موضوع معرفی سرپرست هیأت فوتبال تربت حیدریه خلاف این رویه عمل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌ حیدریه تصریح کرد: در تاریخ 16 تیرماه امسال به رئیس هیأت فوتبال استان نامه زدیم و سید احمد رضوی را به‌عنوان گزینه ریاست هیأت فوتبال تربت حیدریه معرفی کردیم اما رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی اصرار به گزینه دیگری دارد که ما آن را قبول نداریم.

وی با بیان اینکه ما به رئیس هیأت فوتبال استان اصرار کردیم که علت اینکه با گزینه شهرستان مخالفت می‌شود را اعلام کنید، گفت: متاسفانه در چندین شهرستان خراسان رضوی این اتفاق رخ داده و هیچ دلیل فوتبالی در جایگزینی افراد جدید وجود ندارد و فقط شخص آقای اصولی، رئیس هیأت فوتبال استان با نگاه شخصی به این مسائل ورود کرده است.

رضایی  ادامه داد: گزینه معرفی شده هیأت فوتبال استان نقص مدرک دارد، آقای رجبی اعلام کرده من می‌توانم 5 ماهه فوق دیپلم بگیرم، ضمن آنکه سه روز است هنوز فرم حراست را تکمیل و ارائه نکرده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار درخصوص علت تخریب سکوهای ورزشگاه تختی، گفت: در مرحله اول این سکوها خطرساز بود و باید به‌سازی و مرمت می‌شد اما در آن زمان برای این پروژه ردیف اعتباری پیش‌بینی نشده بود، در نهایت برای به‌سازی ورزشگاه تختی ردیف بودجه‌ای تعریف شد، اما هنوز تخصیص داده نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: از آنجایی که فضای ورزشی روباز استاندارد برای والیبال و بستکبال در این ورزشگاه وجود نداشت، سعی کردیم تا با تخریب بخشی از سکوها که خطرساز هم بودند به فضاهای باز مجموعه تختی بی‌افزاییم.

رضایی به پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده شهرک ولی عصر(عج) نیز اشاره و عنوان کرد: از زمانی که کلنگ احداث این پروژه بر زمین خورد 14 سال می‌گذرد و حتی آن قسمت‌های ساخته شده در حال فرسوده شدن است، لذا با توجه به شرایط موجود و عدم اعتبار لازم، مجوز فروش این مجموعه و یا مشارکت بخش خصوصی را همراه با حفظ کاربری دریافت کردیم و چنانچه کسی حاضر به سرمایه‌گذاری باشد با آن همراهی خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره عملکرد یکساله حوزه ورزش و جوانان بیان کرد: در یکسال گذشته میزبان 8 رویداد ورزشی استانی و ملی بودیم که مهمترین آن اولین دوره میزبانی مسابقات لیگ والیبال نشسته دسته یک باشگاه‌های کشور بود که در تربت حیدریه برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه خاطر نشان کرد: ورزشکاران شهرستان 442 نشان رنگارنگ در میادین بین‌المللی و کشوری و استانی کسب کردند که ا‌ز این تعداد، 115 مدال طلا 22 نقره و 50 برنز سهم بانوان ورزشکار این شهرستان بوده است.

 رضایی مجموع بیمه شدگان ورزشی این شهرستان را 7 هزار و 920 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 572 ورزشکار در حوزه روستایی فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: با قول مساعد مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار است بهره‌برداری از خانه جوانان و همچنین به‌سازی و مرمت ورزشگاه تختی تربت حیدریه تا پایان امسال انجام شود.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول