اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 24 مهرماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ رضا همتی زاده رییس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در استان از هموطنان عزیز تقاضامندیم تا در روزهای پایانی هفته از سفرهای غیر ضروری به آرامستان‌ها و مناطق تفریحی و گردشگری در جاده‌ها خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه حفظ سلامت و صیانت از شهروندان برای مسئولان از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا خودروهایی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند برابر مقررات با آنها رفتار می‌شود.

استفاده مردم ایلام از ماسک به ۵۳ درصد کاهش یافت

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در بین مردم این استان به ۵۳ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: این وضعیت در شهرستان های مختلف متغیر است ولی کاهش آن از حدود ۸۰ درصد به ۵۳ درصد نگران کننده است.

همه مناطق ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

جمیل صادقی  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برای نخستین بار همه مناطق این استان با توجه به شرایط حاد کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

وی  با ابراز نگرانی از وضعیت حاد استان، افزود: اکنون تعداد بستری های کرونا در مراکز درمانی استان از مرز ۲۰۰ نفر هم گذشته است.

بیش از سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلام توزیع شد

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: امسال ۳۴۶ بسته بهداشتی و سه هزار و ۵۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: در اجرای طرح نذر سلامت نیز در طول ماه های محرم و صفر با مشارکت داوطلبان جوان این جمعیت ۲۰ هزار ماسک در بین عزاداران در هیاتهای مذهبی توزیع شده است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول