اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بازار «گناوه» امروز و فردا تعطیل است

بازار بندرگناوه به مناسبت سالروز ارتحال پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ مهرماه جاری تعطیل اعلام شد.

بازار «گناوه» امروز و فردا تعطیل است

بازار بندر گناوه به مناسبت سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ مهرماه جاری تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید فخرالدین حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه‌به روزهای پایانی ماه صفر و تعطیلات این ایام برای سوگواری‌ها، بازار بندر گناوه امروزوفردا تعطیل است.

رئیس اتاق اصناف گناوه افزود: بازار این بندر در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ مهرماه جاری تعطیل است و تمامی صنوف و کسبه متدین این شهرستان که همواره همکاری شایسته‌ای در اجرای مصوبه‌های اتاق اصناف داشته‌اند در این زمینه نیز رعایت خواهند کرد.

به‌رغم تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفرهای غیرضروری هم‌زمان با تعطیلی روزهای پایانی ماه صفر عده‌ای از هم‌وطنان وارد بندر گناوه شدند و در ساحل و بوستان‌ها اسکان یافته‌اند.

بازار تجاری و ساحل این بندر از نقاط گردشگرپذیر این شهرستان است که در طول سال به‌ویژه تعطیلات، پذیرای جمعیت زیادی از هم‌وطنان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول