اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آیت الله علما: حل مشکلات اقتصادی نیازمند تلاش شبانه روزی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مسئله‌ای که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند توجه به معیشت و ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه است و باید برای کسب آن تلاش کرد، چرا که این مساله زمینه ساز ایجاد اقتدار در جامعه است.

آیت الله علما: حل مشکلات اقتصادی نیازمند تلاش شبانه روزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه  در خطبه‌های نماز سیاسی-عبادی این هفته، اظهار داشت: خداوند در قرآن پیامبر را تعبیر به نور می‌کند و می‌فرماید: اگر می‌خواهید هدایت شوید از نور تبعیت کنید.

وی افزود:  یک سری خطوط اصلی و اساسی در قرآن وجود دارد و باید مورد توجه ما قرار بگیرد و یکی از این خطوط مهم که باید دنبال کنیم تا انسان طاهر و با تقوایی باشیم مساله تبعیت از نور است.

آیت الله علما ادامه داد: رسول خدا نور است و پس از ایشان ائمه اطهار نور هستند و اگر ما بتوانیم با تبعیت از نور خود را پیدا کرده و اصلاح کنیم جامعه نیز هدایت خواهد شد، چرا که جامعه از ما تشکیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: بنا به تفسیر علامه طباطبایی حضرت الرسول (ص)  شاهد اعمال ماست و خداوند پیامبر را شاهد و ناظر بر اعمال ما می‌داند.

نماینده ولی فقیه در استان در  خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مسئله‌ای که مقام معظم رهبری به آن تاکید دلشتند توجه به معیشت و ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه است و باید برای کسب آن تلاش کرد، چرا که این مساله زمینه ساز ایجاد اقتدار در جامعه است.

آیت الله علما ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند که وضعیت اقتصادی حاضر قابل حل است و راه حل آن توجه به داخل و تلاش شبانه روزی و جامع و بدون خستگی است و بدین شکل می توان مشکلات را برطرف کرد.

وی ادامه داد: همان گونه که مقام معطم رهبری تاکید داشته‌اند و تاریخ نیز ثابت کرده است برای پیشرفت و حل مشکلات باید به داخل توجه داشت و به سر و صداهای برخی اراذل در سطح جهان توجه نکرد.

امام جمعه با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته جاری و سالگرد ایام‌ها نیز گفت: در این هفته شاهد بازگشت شهدای تفحص شده در خان طومان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی بودیم و باید توجه داشته باشیم این عزیزان برای دفاع از حرم تلاش کردند و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در هفته آتی سالگرد شهادت شهید شوشتری را داریم که برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار جنوب شرق کشور تلاش کردند و همچنین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی فرزند امام را داریم که زمینه ساز پیروزی انقلاب بود.

انتهای پیام/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول