اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

هیئت‌های عزاداری ریگان طرح‌های ماندگاری در محرم و صفر خلق کردند

امام جمعه ریگان با تقدیر و تشکر از هیئت‌های عزاداری شهرستا ن در راه‌اندازی طرح‌های «هر نخلستان یک حسینیه» و «هر کوچه و خیابان یک حسینیه»، در ایام محرم و صفر بیان داشت: این کار یکی از طرح‌های ماندگار در روستاها و شهر ریگان است.

هیئت‌های عزاداری ریگان طرح‌های ماندگاری در محرم و صفر خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: امام رضا (ع) ولی نعمت ما ایرانیان است و قدر این نعمت را باید بدانیم و در عزایش اشک ماتم بریزیم و بر سر و سینه بزنیم.

امام جمعه ریگان با تقدیر و تشکر از هیئت‌های عزاداری شهرستا ن در راه‌اندازی «هر نخلستان یک حسینیه» و «هر کوچه و خیابان یک حسینیه»، در ایام محرم و صفر بیان داشت: این کار یکی از طرح‌های ماندگار در روستاها و شهر ریگان است.

وی با اشاره به تلاش کادر درمان در این روزهای کرونایی تصریح کرد: مادران و زنان که در این دوران کرونا نقش بسزایی در سلامت فرزندان خود دارند تلاش کنند تا فرزندان آنها هم بر رعایت مسائل بهداشتی به‌ویژه زدن ماسک اهمتام بورزند.

امام جمعه ریگان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان عنوان کرد: روح سخنرانی مقام معظم رهبری به توکل، اعتماد به خدا، باور مردم وعقلانیت و امید است.

رضازاده بیان داشت: به قول سردار دل‌ها «ما ملت امام حسینیم»، «ما ملت شهادتیم» وهیچ وقت به خودمان ترس راه نمی‌دهیم و شعار ما هیهات من‌الذله است.

وی با بیان اینکه مسؤولان، طلاب و روحانیون قلب جوانان را به اخلاق اسلامی سوق دهند، افزود:  تربیت نسل انقلابی شجاع و بسیجی و نه ترسو در مقابل تهید دشمن وظیفه همگانی‌ست.

رضازاده به مقایسه بعضی از افراد که جامعه امروزی ایران اسلامی را با زمان صلح امام حسن (ع) که با مردمی بی‌بصیرت روبه‌رو بود  اشاره و ابراز داشت: صلح بین امام حسن (ع) و معاویه صلح بین دو مسلمان بود و صلح امام حسن (ع) با معاویه به خاطر پیوستن بعضی از فرماندهان و پیوستن آنها به معاویه بود، اما قوای مسلح ما امروز همانند کوهی استوار هستند.

امام جمعه ریگان ادامه داد: ایران اسلامی کشوری قدرتمند است و به استراتژیکی رسیده  که بعضی‌ها احساس خطر می‌کنند.

انتهای پیام/80014/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول