اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آمار مبتلایان کرونا در اهر از ۲۶۰۰ نفر گذشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از افزایش آمار ابتلای کووید۱۹ در اهر به 2 هزار و 618 مورد خبرداد.

آمار  مبتلایان کرونا در اهر از ۲۶۰۰ نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد میرزاپور اظهار داشت: از این‌ تعداد، 2 هزار و 288 مورد متعلق به جمعیت شهری و ۳۳۰ نفر مربوط به روستاهای این‌ شهرستان است.

وی گفت: در کمال تاسف و تاثر، ۸۶ نفر از مبتلایان به کرونا در اهر تا به حال جان خود را از دست داده‌اند که ۷۲ مورد متعلق به شهر است.

دبیر ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اعلام کرد: هم اکنون ۵۶ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری هستند که ۲۰ نفر از آنها در بخش‌های کرونایی و ۹ نفر با اتصال به دستگاه تنفسی تحت بستری می‌باشند.

میرزا پور، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، خودداری از حضور در تجمعات؛ مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری عنوان کرد 

این مقام مسوول در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد: هر گونه تجمعی حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند باعث انتقال بیماری شود.

وی یادآور شد: شهروندان هرگونه انتقاد، پیشنهاد، موارد نقض موارد بهداشتی و یا در خصوص نحوه ارائه خدمات همه همکاران در خانه‌های بهداشت، مراکز سلامت و بیمارستان را می‌توانید از طریق پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۴۹۰۶۶۴۲۶ ارسال کنند.

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول