اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار بسیار جدی است/ ۸۰ تخت ویژه دیگر کرونا برای کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون بالغ بر ۶۰ تخت I.C.U در دانشگاه راه‌اندازی شده که در تدارک تجهیز 20 تخت دیگر هستیم.

هشدار بسیار جدی است/ ۸۰ تخت ویژه دیگر کرونا برای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: موج سوم کرونا همچنان با قدرت و به صورت مهاجم‌تر و خطرناک‌تر ادامه دارد و اصلا ضعیف نشده است.

وی با اشاره به دوبرابر شدن تعداد بیماران بستری حال حاضر در مقایسه با یک ماه گذشته، گفت: کرونا هر روز با شدت بیشتری در حال پیشروی است، رشد بی‌سابقه تعداد بیماران کرونایی بستری در کرمانشاه و افزایش تعداد مرگ و میرها، زنگ هشدار جدی برای مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اضافه کردن ظرفیت‌ تخت‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان برای بیماران کرونایی، گفت: به صورت مرتب بر ظرفیت تخت‌ها اضافه می‌شود، اما این اضافه شدن هم حدی دارد تنها تخت نیست باید خدمات درمانی هم به بیماران ارائه شود.

مرادی با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد بیماران مشکوک به کرونای استان کرمانشاه در بخش‌های ویژه بستری هستند، گفت: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون بالغ بر ۶۰ تخت I.C.U در دانشگاه راه‌اندازی شده که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: موافقت تامین تجهیزات نزدیک به 20 تخت ویژه دیگر با وزارت متبوع نهایی شده که به این ترتیب در مجموع ۸۰ تخت ویژه دیگر برای استان، در دوران کرونا راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول