اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بسطامی: امروز به هر بخش از اقتصاد کشور که می‌نگریم شاهد هرج و مرج و رهاشدگی هستیم

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: امروز به هر بخش از اقتصاد کشور که می‌نگریم شاهد هرج و مرج، بی‌نظمی و رهاشدگی هستیم که نتیجه‌ای که من از این بی‌ثباتی‌ها می‌گیرم این است که ما متاسفانه با پدیده بی‌دولتی روبرو هستیم و دولتی که بتواند روابط بین همه عناصر اجرایی در کشور را سامان دهد نداریم.

بسطامی: امروز به هر بخش از اقتصاد کشور که می‌نگریم شاهد هرج و مرج و رهاشدگی هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر بسطامی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 مهر ماه 99) گفت: با توجه به منشور مدیریتی و حاکمیتی رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید و انتظار آیا مسیری درست برای رسیدن به این اهداف ارزشمند طراحی شده است؟ آیا پس از گذشت 4 ماه از عمر مجلس اهداف مبتنی بر مطالبات عامه مردم، تشکیل کارگروه تحول و نظارت مؤثر محقق شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبادا اکنون که بر صندلی‌های سبز بهارستان تکیه زده‌ایم فراموش کنیم که سبزی این صندلی‌ها حاصل سرخی خون شهیدان است.

وی افزود: بسترسازی سران برخی از کشورهای منطقه برای همسویی با غاصب رژیم صهیونیستی مغایر مشی و تعالیم پیامبر صلح و مهربانی است. ان‌شاءالله همه مسلمین حول کلمه‌الله و سیره مبارک رسول‌الله(ص) گرد هم آیند و مقابل کید دشمنان و معاندین بایستند و متعهد شوند.

بسطامی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که امروز اقتصاد این سامان بیمار است اما بیماری آن لاعلاج نیست. ویروس‌های داخلی بیش از هر زمانی آن را تب‌دار و متشنج کرده‌اند هر چند تحریم‌های ظالمانه دولت جنایتکار آمریکا تا حدودی راهمان را ناهموار کرده اما گره زدن تمام مشکلات کشور به مسائل خارجی و روابط بین المللی، حمله به خودکفایی و غیرت جوانانی است که سرشار از انگیزه و سازندگی‌ هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز به هر بخش اقتصادی کشور که نظر می‌افکنیم شاهد هرج و مرج و بی‌نظمی، آشفتگی و سوءمدیریت و رهاشدگی هستیم. نگاه اجمالی به حوزه مسکن، خودرو، طلا، دلار و بورس و نیز گرانی‌، بیکاری و فقر، معیشت مردم و تورم لجام‌گسیخته این ادعا را اثبات می‌کند.

وی افزود: می‌خواهم از بی‌ثباتی بازارها و فقدان مدیریت در همه بخش‌های اقتصادی نتیجه‌ای بگیرم و آن این که متأسفانه ما با پدیده بی‌دولتی مواجه هستیم، یعنی دولتی که بتواند روابط بین همه عناصر مؤثر اجرایی در کشور را سامان دهد و تنظیم کند نداریم.

بسطامی خاطرنشان کرد: آمارهای ارائه شده در حوزه تورم، بیکاری، معیشت و اشتغالزایی از سوی مسؤولان با ادراک واقعی مردم همخوانی ندارد. دولتمردان باید شهامت مسؤولیت پیدایش نارضایتی مردم و نیز عذرخواهی از ملت نجیب ایران را داشته باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدام مؤثر و کارسازی رئیس قوه قضائیه و همکاران ارزشمندش در سراسر کشور قابل تقدیر است و از زحمات دادستانی‌های سراسر کشور که پیشقراول دفاع از حقوق مردم هستند، خالصانه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول