اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مصوبات کرونایی به خوبی اجرا شوند/ لزوم اعمال مقررات سختگیرانه‌تر در موضوع کرونا

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات خوبی برای مهار و کنترل کرونا به تصویب می‌رسد، اما عزمی برای اجرای این مصوبات نیست و برخورد جدی با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

مصوبات کرونایی به خوبی اجرا شوند/ لزوم اعمال مقررات سختگیرانه‌تر در موضوع کرونا

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: وضعیت کرونا روز به روز شدیدتر و بدتر از روز قبل می‌شود، این در حالی است که دولت باید جدی‌تر وارد عمل شود.

وی تصریح کرد: مصوبات خوبی برای مهار و  کنترل کرونا به تصویب می‌رسد، اما عزمی برای اجرای این مصوبات نیست و برخورد جدی با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه بر اساس اصل ۴۲ قانون اساسی تامین بهداشت و درمان کشور بر عهده رئیس جمهور است و رئیس جمهور به عنوان مجری قانون باید با جدیت بیشتری به این مسئله ورود کند، ادامه داد: بهتر است آقای روحانی موضوع مبارزه با کرونا را جدی‌ گرفته و در این راستا با جدیت عمل کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: متأسفانه روز به روز بر تعداد مبتلایان و فوت شدگان کرونایی افزوده می‌شود، باید مقررات سختگیرانه‌تری برای برخورد با متخلفان اعمال شود.

وی تأکید کرد: مردم باید همکاری خود را در این زمینه بیشتر کنند تا شاهد مهار بیماری باشیم، تا زمانی که مردم خود را ملزم به رعایت پروتکل‌‌ها ندانند، مهار این بیماری غیرممکن خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول