اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت 200 میلیارد ریال برای اشتغال زنان سرپرست خانوار در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در شش ماهه نخست سال جاری حدود هزار و یکصد مورد طرح اشتغالزایی مربوط به قشر زنان و دختران مورد حمایت امداد بوده است که به این منظور 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت 200 میلیارد ریال برای اشتغال زنان سرپرست خانوار در ایلام

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی برای اشتغال نیازمندان توسط این نهاد وجود دارد، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 3 هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان این استان ایجاد شده است.

وی افزود: از این تعداد فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان این نهاد حدود هزار و یک صد مورد آن مربوط به قشر زنان و دختران مورد حمایت امداد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام، گفت: همچنین برای ایجاد این تعداد طرح اشتغال زایی بیش از 602 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هزینه شده است.

موسی‌نژاد ادامه داد: از این میزان بیش از 600 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده برای اشتغال نیازمندان این استان حدود 200 میلیارد ریال آن مربوط به قشر زنان بوده است.

وی بیان داشت: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها یکی از برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغال زایی است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: با همکاری راهبران شغلی و از طریق تفاهم نامه‌هایی که بین امداد و این راهبران به امضاء رسیده در این مدت نیز هزار و 600 مددجوی این نهاد صاحب شغل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد شغل بیش از هزار و 200 مورد آن توسط بانک‌های عامل این استان و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده که در این زمینه 582 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافته است.

به گفته‌ی موسی‌نژاد، سال گذشته نیز بیش از 3 هزار و 700 نفر نیازمند جویای شغل در این استان وارد عرصه اشتغال شده‌اند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول