اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلمب و تذکر کتبی به 5 واحد خبازی سوادکوه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه از پلمب و تذکر کتبی برای 5 واحد خبازی سوادکوه خبر داد و گفت: 68 واحد خبازی در سوادکوه فعالیت می‌کنند.

پلمب و تذکر کتبی به 5 واحد خبازی سوادکوه

سعدی عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از اولویت‌های مقابله با کرونا بر طبق مصوبات ستاد استانی و شهرستانی خبر داد و اظهار کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط واحد‌های صنفی به ویژه نانوایی‌ها مورد تأکید است و برای این منظور بازدید‌های مختلفی انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه، افزود: تذکرات کتبی و شفاهی مختلفی درباره اجرای دستورالعمل‌های مقابله با کرونا صادر و امروز بازدید میدانی از نانوایی‌ها انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز از ۹ واحد خبازی بازدید به عمل آمد که به ۳ مورد تذکر کتبی داده شد و ۲ واحد خبازی هم پلمب شدند و تا اطلاع بعدی سهمیه آرد آنان قطع شد.

عبدالهی با اشاره به وجود ۶۸ واحد خبازی در شهرستان سوادکوه، گفت: از واحد‌های صنفی تقاضا می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول